Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

No Gravity Games: Sprzedaż gry 'Alder's Blood' przewyższyła koszty o ok. 50%

1
Podziel się:

Łączne przychody No Gravity Games ze sprzedaży gry "Alder's Blood" wynoszą ok. 300 tys. zł i przewyższyły już koszty produkcji i wydania gry o ok. 50%, podała spółka

No Gravity Games: Sprzedaż gry 'Alder's Blood' przewyższyła koszty o ok. 50%

Premiera gry na platformach Steam i GOG.com miała miejsce 10 kwietnia, a na Nintendo Switch - 13 marca br.

"Na dzień 13 kwietnia 2020 roku, na godz. 21:00. gra 'Alder's Blood', której premiera na platformach Steam i GoG miała miejsce 10 kwietnia 2020 roku, sprzedała się na tych platformach w ok. 3 300 kopiach. W połączeniu z bardzo dobrymi wynikami sprzedaży Gry na platformie Switch, która rozpoczęła się w dniu 13 marca 2020 roku, powyższe oznacza, że na dzień dzisiejszy przychody emitenta ze sprzedaży gry wynoszą łącznie ok. 300 tys. zł i przewyższyły już koszty produkcji i wydania Gry o ok. 50%" - czytamy w komunikacie.

Mając na uwadze utrzymujące się bardzo duże zainteresowanie grą, pozytywny odbiór recenzentów oraz plany wydania gry na platformie Microsoft Xbox oraz Sony Playstation, No Gravity Games zakłada, że gra generować będzie znaczące przychody również w kolejnych miesiącach.

"Powyższe oznacza również, że podobnie jak przychody emitenta ze sprzedaży gier za marzec 2020 roku, ujęte na fakturach wystawionych w kwietniu 2020 roku, które znacznie przewyższają kwotę 250 000 zł i są najwyższe w najnowszej historii emitenta, tak przychody emitenta ze sprzedaży gier za kwiecień 2020 roku, ujęte na fakturach wystawionych w maju 2020 roku, powinny ponownie przekroczyć kwotę 250 000 zł. Zarząd emitenta zwraca uwagę, że poziom przychodów generowanych przez grę jest znaczący i będzie miał przełożenie na wyniki emitenta za I i prawdopodobnie kolejne kwartały roku 2020" - czytamy dalej.

W ciągu miesiąca od rozpoczęcia sprzedaży gra wygenerowała przychody stanowiące ok. 85% przychodów szacowanych na okres 12 miesięcy sprzedaży. W ocenie spółki istnieje znaczące prawdopodobieństwo, że przychody z gry za okres 12 miesięcy jej sprzedaży będą co najmniej dwukrotne wyższe, niż wskazywały na to wcześniejsze szacunki, podsumowano.

No Gravity Games (dawniej Fat Dog Games) jest producentem i wydawcą gier. Spółka jest notowana na NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
on
4 lata temu
Co to będzie dalej:)