Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PFR otworzy w Chełmie centrum doradztwa dla uczestniczących w PPK w I kw. 2020

0
Podziel się:

Warszawa, 16.09.2019 (ISBnews) - Polski Fundusz Rozwoju (PFR) otworzy w Chełmie nowe centrum doradztwa dla pracowników i pracodawców uczestniczących w pracowniczych planach kapitałowych (PPK)  w I kwartale 2020 roku. Inwestycja oznacza 50 nowych miejsc pracy dla mieszkańców miasta i regionu Ziemi Chełmskiej, podał PFR. 

PFR otworzy w Chełmie centrum doradztwa dla uczestniczących w PPK w I kw. 2020

Otwarcie nowego centrum związane jest z kolejnym etapem wprowadzania programu PPK, którego PFR jest koordynatorem. Od 2020 roku PPK - program prywatnego, pracowniczego oszczędzania na cele emerytalne obejmie kolejne dziesiątki tysięcy pracodawców i w sumie ponad 11 mln pracowników. Centrum doradztwa ma dać im wysokiej jakości merytoryczną i praktyczną pomoc we wprowadzaniu PPK. Centrum będzie także wspierać działania i projekty prowadzone przez spółki z Grupy PFR, podano.

"Wybierając lokalizację dla naszego centrum doradztwa braliśmy pod uwagę szereg czynników, takich jak lokalizację, potencjał wykwalifikowanych pracowników oraz otwartość lokalnych władz na współpracę z inwestorami. Chełm okazał się najlepszy spośród kilku ośrodków, które braliśmy pod uwagę. O wyborze zdecydowało również zaangażowanie władz miasta, które pomagały w organizacji nowoczesnych miejsc pracy. Jestem pewien, że nowe centrum przyczyni się do efektywnego i skutecznego wprowadzania pracowniczych planów kapitałowych, a także pomoże nam w realizacji innych przedsięwzięć zmierzających do rozwoju polskiej gospodarki" - powiedział prezes PFR Paweł Borys, cytowany w komunikacie.

Nowa inwestycja będzie zlokalizowana w budynku Chełmskiej Biblioteki Publicznej, której część pomieszczeń została wynajęta i dostosowana do potrzeb inwestycji przez PFR.

Jak powiedział prezydent miasta Chełm Jakub Banaszek, powstanie placówki PFR w Chełmie to szereg korzyści - podniesienie prestiżu miasta, poprawa sytuacji na rynku pracy oraz argument do zatrzymania młodych, wykształconych ludzi w Chełmie.

Zadaniem osób zatrudnionych w centrum obsługi klienta PFR będzie kompleksowa obsługa telefoniczna klientów w zakresie udzielania informacji, aktualizacji danych teleadresowych, przyjmowania reklamacji, umawianie na konferencje, szkolenia otwarte czy badania rynku, a także obsługa korespondencji poprzez mail, formularz www lub czat.

Rekrutacja do centrum doradztwa rozpocznie się na początku przyszłego roku. Pożądany profil pracownika to osoba posiadająca minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w branży finansowej, nie bojąca się nowych technologii, otwarta na zmieniający się rynek, sposoby i preferencje klientów w zakresie komunikacji, a także posiadająca umiejętność budowania dobrych relacji, podsumowano.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)