Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
handel detaliczny
23.03.2020 09:00

Poczta Polska wdrożyła rozwiązania ograniczające ryzyko koronawirusa

Poczta Polska wdrożyła szereg rozwiązań mających na celu ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa pracownikom, klientom i partnerom biznesowym, podała spółka. Wszystkie informacje dotyczące usług i nowych procedur wprowadzonych w związku z obowiązującym stanem epidemicznym dostępne są na stronie www.poczta-polska.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Będąc w stałym kontakcie z Głównym Inspektoratem Sanitarnym i innymi służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo Polaków zdecydowano się m.in. na utworzenie w placówkach pocztowych specjalnych stref bezpieczeństwa oraz zakup środków dezynfekujących, maseczek i jednorazowych rękawiczek dla pracowników. Wprowadzono nowe procedury przy potwierdzaniu obioru listów poleconych i paczek zastępując tradycyjny podpis 4 ostatnimi cyframi z dokumentu tożsamości, poinformowano.

"Na stronie internetowej Poczty pojawił się baner 'bezpieczna poczta', w tym miejscu zebraliśmy wszystkie ostatnie zmiany i informacje. Klienci mogą teraz w łatwy sposób zapoznać się z nowymi rozwiązaniami" - powiedziała rzecznik prasowa Poczty Polskiej Justyna Siwek, cytowana w komunikacie.

Z uwagi na podwyższoną absencję pracowników Poczta skróciła godziny pracy placówek pocztowych. Zmianie uległy także możliwości nadawania przesyłek zagranicznych. Wobec braku możliwości transportu lotniczego Poczta organizuje transport lądowy i morski, przywracając możliwość wysłania przesyłek do państw Europy, Ameryki oraz Australii.

"Dziękuję klientom za zrozumienie i stosowanie naszych zaleceń. W tym wyjątkowym czasie staramy się utrzymać ciągłość działania i świadczenia usług. Część pracowników pozostała w domach z uwagi na stan zdrowia lub obowiązki rodzicielskie, pozostali pocztowcy doręczają listy paczki, emerytury, obsługują klientów w placówkach najlepiej, jak to możliwe w obecnej sytuacji" - dodała Siwek.

Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,6 tys. placówek.

Tagi: handel detaliczny, transport, logistyka, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
23-03-2020

ElwiraUrzedy pocztowe powinny zostac zamkniete na 14 dni. To zadne zabezpieczenia dla pracownikow. Poczta placi grosze a do tego ludzie sa teraz narazeni. I … Czytaj całość

23-03-2020

NataszaSrednio kazdy asystent obsługuje 100 osób, a jezeli jest 3 stanowiska to prawie 300 osób. To ze wchodzą trójkami nic nie daje bo dalej trzeba obsłużyć … Czytaj całość

23-03-2020

Pp6 godzin pełnej obsługi, czyli tak jak bez kwarantanny. Co najmniej 100 osób obsłużonych dziennie. Żadnej taryfy ulgowej, mała buteleczka do … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (14)