Notowania

technologie
23.08.2019 08:13

Sare planuje zmienić nazwę na Digitree Group

Sare planuje zmienić nazwę na Digitree Group, podała spółka. Zmiana podyktowana jest intensywnym rozwojem usług grupy w kierunku kompleksowej realizacji działań dla klientów, opartych na digital marketingu. O zmianie nazwy zadecyduje nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki zwołane na 30 września 2019 r.

Podziel się
Dodaj komentarz

Rebranding Sare ma na celu podkreślenie nowego zakresu kompetencji, jakie oferuje cała grupa kapitałowa Sare. Obecnie kluczowym celem spółki jest wspieranie sprzedaży klientów, gdzie e-mail stanowi uzupełnienie rozwiązań opartych przede wszystkim na technologii, autorskich narzędziach oraz danych o zachowaniach i zainteresowaniach użytkowników sieci. Grupa dedykuje swoje działania zwłaszcza branży e-commerce, podano.

"Zmiana nazwy na Digitree Group, jaką właśnie zaproponowaliśmy, jest podyktowana ewolucją całej grupy kapitałowej Sare w sferze oferowanych usług, za czym idzie zmiana struktury przychodów oraz zmiana struktury zatrudnienia. Jeszcze w 2017 roku 68% obrotów grupy pochodziło z działań związanych z e-mail marketingiem, obecnie szacujemy, że jest to jedynie 37%. Natomiast wzrosty odnotowaliśmy w usługach dla branży e-commerce, które wg naszych szacunków, obecnie odpowiedzialne są za 44% przychodów grupy w porównaniu do ok. 12% w 2017 roku. W grupie kapitałowej zwiększyła się też liczba programistów - z 17% w 2017 roku do 25% obecnie" - skomentował prezes Dariusz Piekarski, cytowany w komunikacie.

Sektor e-commerce rozwija się w Polsce bardzo szybko. Według szacunków Statista Digital Market Outlook, pod koniec 2019 r. jego wartość wyniesie ok. 50 mld zł. Już teraz Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. Natomiast według badania IAB AdEx w 2018 roku e-mail marketing w Polsce zanotował dalsze wyhamowanie i jego udział

w wydatkach na reklamę online spadł do 2,2%, podkreślono.

"Transformacja biznesu wydaje się całkowicie naturalna, dostosowana do zmieniającego się otoczenia i sytuacji wewnętrznej, jednak możliwa jedynie ze względu na silne fundamenty, które stanowi autorska technologia. Dzięki naszym obecnym kompetencjom strategia grupy nastawiona jest w głównej mierze na wsparcie branży e-commerce" - dodał Piekarski.

Spółka zapewnia, że niezmienne pozostaną nazwy jej narzędzi, takie jak SAREsystem czy SAREhub, a także pozostałych brandów funkcjonujących w grupie. Dokonane zostanie jedynie odświeżenie logotypów poprzez dodanie "by Digitree Group". Firma chce, aby jej klienci oraz akcjonariusze rozumieli, że proponowane przez nią usługi w ramach oferty całej grupy mają zintegrowany charakter, co wiąże się z bezpieczeństwem oraz optymalizacją kosztów, podsumowano.

Sare to technologiczna spółka oferująca zaawansowane, dedykowane narzędzia IT, służące wspieraniu sprzedaży i automatyzacji marketingu. W 2016 r. przeszła na główny rynek GPW z NewConnect.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
26-08-2019

InwestorA kapitalizacja smiesznie niska przy przychodach. Jak zredukuja koszty to spolka bedzie miala pokazne zyski.

Rozwiń komentarze (1)