Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UPC Polska miało 1,483 mln klientów z 3,167 mln usług na koniec 2019 r.

2
Podziel się:

Warszawa, 14.02.2020 (ISBnews) - UPC Polska miało 1 483 800 klientów (wzrost o 36 600 r/r), korzystających z 3 167 600 usług (RGU) na koniec 2019 r. (wzrost o 4% r/r), podała spółka.

UPC Polska miało 1,483 mln klientów z 3,167 mln usług na koniec 2019 r.

"Wprowadzenie usług komórkowych, dalsza Giga Ekspansja oraz najlepszy poziom obsługi klienta, potwierdziły pozycję UPC Polska jako najbardziej polecanego operatora i pozytywnie wpłynęły na wyniki 2019 roku. Na koniec czwartego kwartału liczba cyfrowych usług wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 4% i wyniosła 3 167 600" - czytamy w komunikacie.

"Rok 2019 był dla nas przełomowy. Staliśmy się w pełni konwergentnym operatorem, zapewniającym klientom najlepszej jakości usługi stacjonarne i komórkowe, których filarem jest nasza nowoczesna sieć gigabitowa. Przełożyło się to na trzykrotnie szybszy wzrost bazy klientów, niż w roku 2018, a także na potwierdzenie naszej pozycji lidera w zakresie obsługi klienta. Na tych fundamentach wchodzimy w rok 2020, który będzie rokiem innowacji. Z zespołem, który jeszcze lepiej potrafi zdobywać zaufanie klientów, jesteśmy w pełni skoncentrowani na dalszym rozwoju i gotowi konkurować z największymi graczami, aby budować pozycję lidera na rynku usług konwergentnych" - powiedział CEO UPC Polska Robert Redeleanu, cytowany w komunikacie.

"W IV kwartale 2019 liczba użytkowników internetu wzrosła o 18 200, do poziomu 1 229 600, co stanowi 58 100 więcej w ujęciu rok do roku. Liczba użytkowników modemu Connect Box była wyższa o 104 000 i wyniosła 704 000 na koniec 2019 roku. Wzrosty wynikały z dalszej ekspansji gigabitowego internetu oraz ciągłego zwiększania wartości dla klientów, w tym unikalnego programu podnoszenia prędkości internetu, dzięki któremu średnia prędkość, z której korzystają klienci, na koniec roku wyniosła 250 Mb/s" - czytamy także w komunikacie.

Liczba subskrybentów cyfrowej telewizji wzrosła o 6 200 w IV kwartale i o 26 000 w ujęciu rocznym, co dało łącznie 1 067 000. Liczba użytkowników platformy Horizon, w porównaniu z rokiem poprzednim, była wyższa o 88 000 i wyniosła 731 000. UPC rozszerzyło także liczbę platform, na których dostępna jest aplikacja Horizon GO, pozwalająca na oglądanie ulubionych programów na wielu urządzeniach, w domu i poza domem. Obecnie z aplikacji można korzystać na Android TV, Amazon Fire TV oraz Apple TV, podano także.

"W 2019 roku UPC Biznes odnotowało 12% wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego. Wynikał on przede wszystkim z pozyskiwania nowych klientów, których liczba wzrosła o prawie 9 000. To efekt ciągłych inwestycji w sieć, organizację sprzedaży i portfolio produktów: szybki, niezawodny internet, telewizję biznesową, usługi zwiększające cyberbezpieczeństwo w firmach, a także rozwiązania mobilne" - czytamy dalej.

UPC Polska jest dostawcą cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest częścią Liberty Global, Inc.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
kicior
4 lata temu
a kiedy DVBT-2 ?
Wiktor.
4 lata temu
Wzrost klientów spowodowany likwidacją telewizji analogowej. Każdy kto miał w domu drugi telewizor musiał zamówić dodatkową usługę za 15 zł oraz modem Connect Box (odpłatnie). Dodatkowo UPC bez porozumienia z użytkownikami zmieniło oprogramowanie modemu Connect Box'a i zmusiła tym sposobem do kupna nowych (kompatybilnych) kart sieciowych na USB. Takie ticki (zmiana oprogramowania, nowe technologie nie kompatybilne z poprzednim sprzętem) zmuszają użytkowników do wydawania pieniędzy !