Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Goodie oczekuje wzrostu liczby użytkowników platformy do 1 mln w I kw. 2019 r.

1
Podziel się:

Warszawa, 05.09.2018 (ISBnews) - Millennium Goodie oczekuje, że liczba klientów, którzy pobrali aplikację platformy zakupowej goodie wzrośnie do ok. 1 mln osób do końca I kw. 2019 roku wobec ok. 550 tys. obecnie, poinformował prezes Millennium Goodie Wojciech Grudzień. Od poniedziałku klienci goodie będą mogli korzystać z cashbacku, a w planach jest zaoferowanie usług finansowych na platformie. 

Goodie oczekuje wzrostu liczby użytkowników platformy do 1 mln w I kw. 2019 r.

"Chcielibyśmy w niedługim czasie osiągnąć 1 mln pobrań aplikacji - niedługo, tj. pod koniec I kwartału przyszłego roku. Udało nam się osiągnąć na początku sierpnia tego roku 0,5 mln pobrań, dziś mamy ponad 550 tys. pobrań, więc trend jest szybko rosnący. W IV kwartale 2017 wdrożyliśmy programy lojalnościowe dla dużych galerii handlowych, dodatkowo zintegrowaliśmy się ze zniżkami, oferowanymi przez sklepy internetowe oraz weszliśmy w promocje z popularnymi markami. Dodaliśmy programy stempelkowe. Dziś wprowadzamy usługę cashback - zwrot części środków klienta, które wydał w sklepach internetowych. Przeciętny zwrot wyniesie 4-15%" - powiedział Grudzień podczas konferencji prasowej.

"Na pewno będziemy starali się wprowadzić cashback skutecznie, a potem utrzymać rolę lidera w tym zakresie" - dodał.

Grudzień poinformował, że cashback będzie dostępny od 10 września, a zwrot środków na konto powinien zamknąć się w terminie 30 dni od chwili zakupu, co jest czasem o połowę krótszym od standardowego. Podkreślił, że goodie nie zawęża cashbacku do klientów Banku Millennium, a środki ze zwrotu może wysłać na dowolne konto w dowolnym banku w Polsce.

Cyfrowa platforma goodie wykorzystuje zaawansowane technologie, takie jak wyszukiwanie głosowe czy geolokalizacja, w celu wsparcia całego procesu zakupowego. Dzięki narzędziu użytkownik otrzymuje informacje o ciekawych ofertach dostosowane do preferencji. Platforma goodie została oparta infrastrukturze chmury Microsoft Azure, co pozwoliło to na szybkie wdrożenie takich funkcji serwisu jak rozpoznawanie obrazu, silnik rekomendacji oparty na machine learning czy narzędzia do obsługi multimediów.

W programie jest już około 1 000 partnerów z różnych branż, m.in. odzieżowej, technologicznej, spożywczej, wnętrzarskiej czy gastronomicznej. Sieć usługodawców współpracujących z goodie stale się poszerza.

Jak poinformowała członek zarządu Millennium Goodie Honorata Byczyńska, 90% klientów goodie to osoby, które nie są klientami Banku Millennium i zarząd oczekuje, że ta proporcja zostanie utrzymana w kolejnych miesiącach.

"Goodie to długoterminowa inwestycja Banku Millennium. Na tę inwestycję patrzymy nie tylko pod kątem ekonomicznym. Ta platforma przynosi kontakt z użytkownikami, którzy nie są klientami Banku Millennium" - powiedziała.

Prezes Millennium Goodie poinformował, że spółka ma w planach dołączenie do platformy usług finansowych, ale nie zdradził kiedy to nastąpi.

"Jeżeli będziemy oferowali usługi finansowe, to musi to spełniać wymogi regulacji prawnych. Zakładaliśmy, że inne banki dołączą do naszej platformy. Mamy też propozycję wyjścia za granicę z goodie, są partnerzy, którzy próbują nas przekonać do tego" - powiedział Grudzień.

Platforma zakupowa goodie została uruchomiona pod koniec 2016 roku przez Bank Millennium jako wewnętrzny startup. W niespełna dwa lata od udostępnienia aplikacji, pobrano ją ponad 550 tys. razy. Goodie oferuje swoim użytkownikom łatwy i szybki dostęp do informacji na temat zniżek, atrakcyjnych promocji i wyprzedaży w ulubionych sklepach oraz wydarzeń w centrach handlowych. Aplikacja goodie jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników.

"Typowym okresem zwrotu ze startupu jest okres cztero-pięcioletni. My nie jesteśmy firmą, która musi w agresywny sposób przynosić dochody" - powiedział Grudzień, zapytany o oczekiwany zwrot z inwestycji.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem, działającym pod tą marką od 2003 roku. W roku 1992 akcje banku (wówczas BIG SA) - jako pierwszej instytucji finansowej - zadebiutowały na GPW. Strategicznym akcjonariuszem Banku Millennium jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) - największy komercyjny bank w Portugalii.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Janusz
6 lat temu
Aplikacja słaba, wydajnośc słaba, preferencje nie działają. W komentarzach przewijają się ciągle te same osoby zapewne pracownicy. Nie ma się czym podniecać