Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP liczy, że sklep w Londynie osiagnie 100 mln zł obrotu w 5. roku działalności

4
Podziel się:
LPP liczy, że sklep w Londynie osiagnie 100 mln zł obrotu w 5. roku działalności

LPP zakłada, że pierwszy sklep w Londynie osiągnie w piątym roku działalności około 100 mln zł sprzedaży rocznie, czyli tyle, ile wynosi obecnie sprzedaż wszystkich sklepów spółki w Serbii, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

"Zakładamy, że w piątym roku działalności sklep w Londynie na Oxford Street będzie notował mniej więcej 100 mln zł sprzedaży rocznie" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

Według niego, jest to mniej więcej poziom sprzedaży osiągany obecnie przez 20 sklepów własnych LPP w Serbii. "To pokazuje, jak duży to jest rynek dla nas i jak ważny" - podkreślił wiceprezes.

Dodał, że zarząd daje sobie jeden pełny sezon, aby sprawdzić, jak będzie funkcjonował ten sklep. Umowa najmu na tę lokalizację została zwarta na 10 lat.

"Mniej więcej w lutym będziemy mogli już więcej przedstawić i wtedy zdecydujemy o ewentualnych kolejnych otwarciach w tym kraju. Poziom cen naszych produktów powinien być bardzo atrakcyjny dla angielskiego klienta" - powiedział Lutkiewicz.

Pierwszy sklep Reserved w Wielkiej Brytanii uruchomiony zostanie na początku września wraz ze startem sprzedaży e-commerce na tym rynku.

"Koszt inwestycji, bez kosztów marketingowych czyli budowa i wyposażenie szacujemy na ok. 15-20 mln zł" - wskazał wiceprezes.

Lutkiewicz podkreśli, że jeśli zapadnie decyzja o dalszych otwarciach w Wielkiej Brytanii, to będą to z pewnością placówki własne. "Na takich pewnych rynkach chcemy rozwijać się organicznie i właśnie w Europie Zachodniej tak chcemy się rozwijać" - dodał.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6 mld zł w 2016 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(4)
Karola
7 lat temu
Pomysł z Londynem to bardzo dobre posunięcie, czytałam wywiad z prezesem Markiem Piechockim, plany na przyszłość ma bardzo dobre i wg mnie firma zmierza w stronę. w którą powinna zmierzać
w77
7 lat temu
Ambitne założenie, to nie taki rynek jak na wschodzie. Jak rentowność osiągną nieco później niż te 5 lat to i tak będzie to dobry wynik.
wreeeeeee
7 lat temu
No ciekawe jak im tam pójdzie, mocna weryfikacja na co stać markę, ale jeśli cenowo będą faktycznie mocno konkurencyjni to chyba uda się przebić.
oxford
7 lat temu
Początek powinien być udany. Widziałam kampanię z Kate Moss, także ona powinna gwarantować niemałe zainteresowanie.