Notowania

handel detaliczny
30.08.2017 11:44

LPP liczy, że sklep w Londynie osiagnie 100 mln zł obrotu w 5. roku działalności

Podziel się
Dodaj komentarz

LPP zakłada, że pierwszy sklep w Londynie osiągnie w piątym roku działalności około 100 mln zł sprzedaży rocznie, czyli tyle, ile wynosi obecnie sprzedaż wszystkich sklepów spółki w Serbii, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

"Zakładamy, że w piątym roku działalności sklep w Londynie na Oxford Street będzie notował mniej więcej 100 mln zł sprzedaży rocznie" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

Według niego, jest to mniej więcej poziom sprzedaży osiągany obecnie przez 20 sklepów własnych LPP w Serbii. "To pokazuje, jak duży to jest rynek dla nas i jak ważny" - podkreślił wiceprezes.

Dodał, że zarząd daje sobie jeden pełny sezon, aby sprawdzić, jak będzie funkcjonował ten sklep. Umowa najmu na tę lokalizację została zwarta na 10 lat.

"Mniej więcej w lutym będziemy mogli już więcej przedstawić i wtedy zdecydujemy o ewentualnych kolejnych otwarciach w tym kraju. Poziom cen naszych produktów powinien być bardzo atrakcyjny dla angielskiego klienta" - powiedział Lutkiewicz.

Pierwszy sklep Reserved w Wielkiej Brytanii uruchomiony zostanie na początku września wraz ze startem sprzedaży e-commerce na tym rynku.

"Koszt inwestycji, bez kosztów marketingowych czyli budowa i wyposażenie szacujemy na ok. 15-20 mln zł" - wskazał wiceprezes.

Lutkiewicz podkreśli, że jeśli zapadnie decyzja o dalszych otwarciach w Wielkiej Brytanii, to będą to z pewnością placówki własne. "Na takich pewnych rynkach chcemy rozwijać się organicznie i właśnie w Europie Zachodniej tak chcemy się rozwijać" - dodał.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6 mld zł w 2016 r.

Tagi: handel detaliczny, przemysł elektrotechniczny, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
31-08-2017

w77Ambitne założenie, to nie taki rynek jak na wschodzie. Jak rentowność osiągną nieco później niż te 5 lat to i tak będzie to dobry wynik.

30-08-2017

oxfordPoczątek powinien być udany. Widziałam kampanię z Kate Moss, także ona powinna gwarantować niemałe zainteresowanie.

31-08-2017

wreeeeeeeNo ciekawe jak im tam pójdzie, mocna weryfikacja na co stać markę, ale jeśli cenowo będą faktycznie mocno konkurencyjni to chyba uda się przebić.

Rozwiń komentarze (4)