Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Łukasz Pałka
|

Wyraźny spadek zysków właściciela marki Reserved. Spółka chce otwierać sklepy za granicą

212
Podziel się:

We wcześniejszym raporcie kwartalnym spółka podała, że jej skonsolidowany zysk netto za cały 2016 r. wyniósł 175,94 mln zł.

Wyraźny spadek zysków właściciela marki Reserved. Spółka chce otwierać sklepy za granicą
(LPP)

LPP odnotowało 174,78 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2016 r. wobec 351,32 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka.

We wcześniejszym raporcie kwartalnym spółka podała, że jej skonsolidowany zysk netto za cały 2016 r. wyniósł 175,94 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 226,42 mln zł wobec 502,69 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 6,019 mld zł w 2016 r. wobec 5,130 mld zł rok wcześniej. W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2016 r. wyniósł 280,07 mln zł wobec 344,35 mln zł zysku rok wcześniej.

Kurs akcji LPP od początku 2016 roku

"Stawiamy sobie ambitne cele na 2017 rok. Obejmują one poprawę marż handlowych, dalszy dynamiczny rozwój e-commerce jak również 12 proc. r/r wzrost powierzchni handlowej. Na koniec 2017 roku sklepy Reserved powinny być obecne w 22 krajach poprzez otwarcie czterech nowych rynków - Serbii, Białorusi, Kazachstanu oraz Wielkiej Brytanii - we wrześniu 2017 roku flagowy sklep Reserved zostanie otwarty przy najbardziej prestiżowej ulicy w Europie, na Oxford Street" - napisał prezes Marek Piechocki w liście do akcjonariuszy.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(212)
hgb
7 lat temu
Dużo szmat a nie normalnych ubrań. Nie ma co kupić.
kasia34
7 lat temu
Jeszcze kilka lat temu ubierałam się w Reserved. Dziś regularnie 1 raz w tygodniu tam wchodzę, by kupić sobie coś fajnego i wychodzę z pustymi rękami, bo nie ma czego kupić. Taki badziew, że nie warto tam zagladać. Fasony beznadziejne, a wszystko pewnie rozpadłoby się po 1 praniu. Tak poszli w "modę", że nie ma tam nic dla normalnych ludzi, którzy chcą ubrać ubranie więcej niż 1 raz, prać je, i mieć na co najmniej 2-3 lata. Nie ma nic klasycznego, wszystko "modne", czyli tandetne, kiczowate, byle jakie.
sasd
7 lat temu
Ja w swoim życiu dla siebie kupiłem w sieci LPP dwie koszule męskie, jedne buty ale to w CROPP, jedną bluzę dostałem w prezencie czyli praktycznie dla mnie ta marka nie istnieje. Kupuję wszystkie rzeczy z metkami Made in Poland i to się nosi a nie jakiś chłam z Chin, Bangladeszu gdzie wykorzystuje się tanią siłę roboczą.
zibi
7 lat temu
Kto pisał ten artykuł? tytuł ma się nijak do treśc artykułu. To, że spadł zysk nie oznacza, że Polacy nie kupują ubrań LPP. Przecież - jak podaje autor artykułu - przychód wzrósł w 2016 o 20% - z 5 mld na 6 mld. Więc, gdzie tu spadek? jak na portal ekonomiczny duża wtopa.
Laszlo
7 lat temu
Jak ktoś chce koszulkę, w której pochodzi dłużej niż miesiąc to szuka w lumpeksie, albo markowych sklepach typu Timberland.
...
Następna strona