Notowania

technologie
04.11.2015 15:44

Play, dzięki darmowemu Tidal, chce zwiększyć liczbę klientów usług dodanych

Podziel się
Dodaj komentarz

P4 (operator sieci Play) rozpoczyna oferowanie dwuletniego, darmowego dostępu do serwisu muzycznego Tidal dla klientów abonamentowych, dzięki czemu chce zwiększyć dotychczasową liczbę 1,5 mln swoich użytkowników, którzy korzystają z usług dodanych, poinformował członek zarządu operatora Bartosz Dobrzyński.

"Według naszych badań, 1,5 mln naszych klientów korzysta z usług dodanych. Liczymy, że udostępnienie darmowego dostępu do Tidal zwiększy liczbę zarówno słuchających muzykę z telefonu, jak i korzystających z usług dodanych" - powiedział Dobrzyński podczas prezentacji oferty.

Jak podał, według niedawnych badań operatora tylko 24% badanych klientów Play znało serwisy streamingowe i wymieniło Apple Music (33%), Spotify (23%), Deezer (20%). Jednocześnie 30% badanych zadeklarowało słuchanie muzyki z telefonu, dzięki plikom z komputera (53%), YouTube (49%) czy zgrywaną z internetu (42%).

"Nasza promocja Tidala w pełnej wersji jest darmowa na okres 2 lat dla klientów z abonamentem, a także w Play Mix, Play Internet i Red Bull Mobile - żadnych gwiazdek czy ukrytych kosztów. W Play na kartę dostępny będzie za 1 zł za dzień do godz. 24. O ile wiemy, jest to jedyna taka oferta na świecie z takim zakresem" - wskazał członek zarządu.

Jak wskazano, operator ma zamiar "zawojować cały ten rynek" i jest to jeden z "dodatków" do oferty, które szykuje w kolejnych okresach.

Tidal (były Wimp) to serwis muzyczny będący własnością czołowych amerykańskich muzyków. Play podał, że posiada bazę 36 mln utworów muzycznych i 86 tys. materiałów wideo. Jedno konto działa na 3 urządzeniach.

Sieć Play miała ponad 13 mln klientów na koniec II kw. 2015 roku (w tym 49,4% post paid).

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz