Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Stockrocket zakłada łącznie do 8 kampanii crowdfundingowych w pierwszym roku

0
Podziel się:

Stockrocket zakłada zorganizowanie łącznie do 8 kampanii w pierwszym roku działalności, poinformował ISBnews.tv prezes Dariusz Bugajski.

Stockrocket zakłada łącznie do 8 kampanii crowdfundingowych w pierwszym roku

"W przyjętym biznes planie założyliśmy, że w pierwszym roku działalności powinniśmy zorganizować łącznie 6 do 8 kampanii. Naszym zamiarem jest jakość, a nie ilość. Obecnie jesteśmy w trakcie procesu analitycznego 2 kolejnych projektów, poza już realizowaną kampanią i zapowiadaną na naszej platformie. Na tym etapie nie mogę zdradzić więcej szczegółów. Na pewno zwiastuny o nowych projektach będziemy umieszczać z wyprzedzeniem na naszej platformie. Najważniejsze jest dla nas, aby projekty charakteryzowały się dynamicznym rozwojem z bliską perspektywą przekształcenia w spółki akcyjne a w kolejnym kroku wprowadzanie na giełdę papierów wartościowych" - powiedział ISBnews.tv Bugajski.

Platforma Stockrocket.pl powstała w celu organizowania kampanii dla spółek z o.o. i jest wynikiem współpracy dwóch światów - doświadczonego na rynku kapitałowym zespołu IPO Doradztwo Kapitałowe oraz doświadczonego teamu najprężniej rozwijających się marek crowdfundingowych - Grupy Wspieram.to.

Szef Stockrocket zaznaczył, że projekty prezentowane na platformie są starannie dobierane i weryfikowane przez zespół specjalistów posiadających wieloletnie doświadczenie na rynku kapitałowym i crowdfundingowym.

Zdaniem Marcina Galickiego, prezesa Wspieram.to i wiceprezesa Stockrocket.pl, z crowdfundingu udziałowego skorzystać mogą zarówno podmioty pragnące pozyskać inwestorów do młodej spółki, jak i poszukujące inwestorów na rozwój istniejącej już spółki.

"Model ten jest więc doskonałym wyborem dla wszystkich spółek z o.o. chcących skomercjalizować swój biznes lub pomysł jak i tych chcących go rozwijać. Crowdfunding udziałowy stanowi alternatywne źródło dla takich podmiotów do pozyskania środków na dynamiczny rozwój przedsięwzięcia" - stwierdził Galicki.

Pierwsza kampania na platformie to Idea Machines - producent bezzałogowych statków powietrznych (BSP), znanych powszechnie jako drony. Wkrótce rusza również kolejna kampania: sHealth - producenta innowacyjnego sprzętu HeartBeatEKG - urządzenia umożliwiającego profesjonalny i sprawny proces badania wyników.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)