Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|

Stokrotka chwali się wynikami sprzedaży. Otwiera nowe sklepy

8
Podziel się:

Klienci od stycznia do marca wydali blisko 680 mln zł.

Emperia, do której należy popularna sieć, ma powody do zadowolenia.
Emperia, do której należy popularna sieć, ma powody do zadowolenia. (Eastnews/Wlodzimierz Wasyluk)

Sieć Stokrotka w marcu powiększyła się o 5 nowych sklepów. Rośnie powierzchnia sprzedaży i wyniki. Klienci wydali blisko 680 mln zł.

Grupa Emperia, do której należy popularna sieć sklepów, opublikowała najnowsze statystyki sprzedaży. Okazuje się, że tylko w marcu Stokrotka znalazła nabywców na towar za 259 mln zł. To oznacza przyrost o 21,6 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku.

Tym samym poprawiła kwartalny wynik. Przychody ze sprzedaży za okres styczeń-marzec wyniosły 678 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 15,6 proc.

Oczywiście wpływ na poprawę statystyk ma fakt otwarcia nowych sklepów. Tylko w marcu otwarto ich 5. W tym były 3 markety Stokrotka i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sieci powiększyła się o 1,4 tys. metrów kwadratowych.

Zobacz także: Stokrotka zwiększa liczbę sklepów w rekordowym tempie

Gdyby wziąć pod uwagę tylko taką samą liczbę sklepów teraz i rok wcześniej również okaże się, że Emperia jest do przodu. Sprzedaż LFL (tzw. sprzedaż porównywalna) wzrosła w Stokrotce w marcu o 14,5 proc., a w całym pierwszym kwartale o 8 proc.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca wyniosła 440. Cała sieć dysponowała więc powierzchnią handlową rzędu 189,2 tys. metrów kwadratowych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(8)
WYRÓŻNIONE
wielkapyda
8 lat temu
-jak im sie zwiekszytly zyski to i pesje powinni podniesc pracownika sklepu a nie jalmuzne
Maks
8 lat temu
A ile osiągnęli w tym czasie zysku? Zysk a przychód to nie to samo.
Matthias
8 lat temu
Brawo Lubelska Stokrotko. Buduj potęge wschodniej Polski i rozwijaj się.

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.