Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UKE prowadzi postępowanie wyjaśniające w sprawie Vecton Mobile

0
Podziel się:
UKE prowadzi postępowanie wyjaśniające w sprawie Vecton Mobile

Z związku z informacjami, że usługi sieci Vecton Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) - z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników - prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie, poinformował Urząd.

"W związku z docierającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacjami, że usługi Vecton Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych, z uwagi na zawieszenie świadczenia usług hurtowych na rzecz Mundio Mobile Sp. z o.o. (operatora Vecton Mobile) przez partnera infrastrukturalnego Spółki, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej - z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników końcowych - prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie" - czytamy w komunikacie.

Abonenci operatora Vecton Mobile, którzy ubiegają się o zwrot niewykorzystanych środków, pozostałych w dniu zawieszenia świadczenia usług na rzecz abonentów - według zapewnień spółki - otrzymają taki zwrot na podane konto bankowe, podał UKE.

Usługu Vecton Mobile zostały uruchomione w 2012 r., ale już jesienią 2015 r. portale telekomunikacyjne informowały o niemożliwości logowania się do tej sieci.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)