Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Damian Słomski
Damian Słomski
|

Nieuczciwa konkurencja wobec Vistuli. Ania Kruk przyznała się

0
Podziel się:

W tym oświadczeniu Ania Kruk Sp. z o.o. przyznała, że jej działania były bezprawne.

Robert Lewandowski jest twarzą marki Vistula.
Robert Lewandowski jest twarzą marki Vistula. (mat. prasowe Vistula)

Zaskakujące ogłoszenie. Anna Kruk przyznała się do stosowania nieuczciwej konkurencji wobec Vistuli, która przed laty przejęła biznes jubilerski jej ojca. Nakłaniała pracownika konkurencji do produkcji artykułów dla własnych potrzeb.

"Spółka Ania Kruk Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oświadcza, że dopuściła się wobec spółki Vistula Group S.A. czynu nieuczciwej konkurencji, nakłaniając pracownika Vistula Group S.A., bez zgody zarządu Vistula Group S.A., do produkcji elementów do swoich artykułów w zakładzie produkcyjnym stanowiącym własność Vistula Group S.A." - czytamy w ogłoszeniu, które znalazło się na pierwszej stronie "Pulsu Biznesu".

WP

W tym oświadczeniu poznańska spółka przyznała, że jej działania były bezprawne. Wyraziła przy tym ubolewanie z powodu ich wystąpienia.

Jak informuje biuro prasowe Vistuli, ogłoszenie stanowi wykonanie treści prawomocnego wyroku Sądu Apelacyjnego w Poznaniu Wydział I Cywilny z dnia 4 października 2017 roku. Szerzej sprawy władze spółki nie chcą jednak komentować.

Ania Kruk Sp. z o.o. to firma jubilerska, założona przed laty przez dzieci Wojciecha Kruka, byłego właściciela spółki W. Kruk, która obecnie należy do grupy Vistula. Wokół tego przejęcia było wiele kontrowersji. Mówiło się nawet o pierwszym w Polsce wrogim przejęciu.

Ania Kruk to marka, za której kolekcje jubilerskie i koncept salonów odpowiada Anna Kruk, a za ekspansję sieci jej brat Wojciech Kruk - dzieci byłego właściciela W.Kruk.

Marka Ania Kruk powstała w 2012 roku. Obecnie w Polsce działa kilkanaście punktów sprzedaży zlokalizowanych przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych w dużych miastach w Polsce.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)