Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Zaktualizowany plan BSC Drukarni Opakowań zakłada 46,4 mln zł inwestycji w br.

0
Podziel się:

Rada nadzorcza BSC Drukarni Opakowań zatwierdziła zaktualizowany plan inwestycyjny na 2018 r., który przewiduje wydatki rzędu 46,4 mln zł, poinformowała spółka. Oczekiwane wydatki w I półroczu 2019 r., w związku z realizacją kolejnych płatności przez spółkę za maszyny do nowego zakładu, wyniosą ok. 15,8 mln zł.

Zaktualizowany plan BSC Drukarni Opakowań zakłada 46,4 mln zł inwestycji w br.

"Na aktualizację planu inwestycyjnego wpływ miały następujące czynniki:

- podpisanie kontraktów na zakup maszyn powodujące aktualizację cen planowanych zakupów oraz przesunięcie części wydatków na I półrocze 2019 r.;

- plan zakupu nowych, dodatkowych maszyn do nowo budowanej hali produkcyjno-magazynowej, powodujące zapłatę zaliczek na maszyny jeszcze w 2018 r.;

- aktualizacja kursu euro do przeliczania planowanych wydatków inwestycyjnych" - czytamy w komunikacie.

Zaktualizowany plan inwestycyjny na 2018 r. przewiduje następujące wydatki: ok. 11,7 mln zł na zakup maszyn do nowego zakładu; ok. 14,2 mln zł z przeznaczeniem na budowę zakładu produkcyjnego wraz z wyposażeniem (np. regały magazynowe, oprogramowania, infrastruktura IT); ok. 20,5 mln zł na zakup środków trwałych do obecnych lokalizacji, w tym w spółce zależnej BSC Pharmacenter w kwocie 0,4 mln zł, podano również.

BSC Drukarnia Opakowań należy do ścisłej czołówki wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku. Ponad 80% produkcji spółki trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Procter&Gamble, McDonald's, Henkel, Avon, Colgate. Posiada dwa wyspecjalizowane zakłady produkcyjne w Poznaniu, w których zatrudnia ponad 400 pracowników. Należy do międzynarodowej grupy poligraficznej rlc, poprzez inwestora strategicznego - spółkę Colorpack GmbH, która kontroluje 36% akcji. Akcje BSC Drukarni Opakowań od 2011 r. notowane są na GPW.

giełda
wiadomości
giełda na żywo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)