Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Wojciech Grzesiak
|
aktualizacja
Artykuł sponsorowany przez Coca-Cola HBC Polska

Coca-Cola HBC Polska wprowadza markę Three Cents. Od profesjonalistów dla profesjonalistów

Podziel się:

W portfolio Coca-Cola HBC Polska pojawiła się nowa marka premium, która powstała z myślą o branży HoReCa. Prawie 60 proc. Polaków odwiedza różne miejsca spotkań, takie jak koktajlbary, tzw. "food halls" i restauracje. Rynek skutecznie opiera się inflacji, bo jesteśmy skłonni wydawać więcej i stawiać na produkty najwyższej jakości. Marka Three Cents doskonale wpisuje się w te trendy.

Coca-Cola HBC Polska wprowadza markę Three Cents. Od profesjonalistów dla profesjonalistów
Miksery Three Cents są przeznaczone dla profesjonalistów (Wirtualna Polska, Wojciech Grzesiak)

Three Cents to ultra-premium miksery, które zostały stworzone przez barmanów dla barmanów. Nazwa nawiązuje do tego, że pod koniec XIX w. w amerykańskich aptekach sprzedawano wodę gazowaną. Za wersję czystą trzeba było zapłacić 2 centy, a smakowa kosztowała 3 centy. Napoje Three Cents powstały, żeby dostarczyć barmanom najwyższej jakości miksery.

– Cieszę się, że kolejny rok z rzędu możemy otworzyć, ogłaszając nową markę w naszym portfolio. Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także profesjonalistów, dostarczając im rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że te ultra-premium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polsce – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Perfekcyjna karbonizacja

Zaczęło się od tego, że grupa barmanów-innowatorów szukała sposobu na pozyskanie gazowanej wody smakowej o smaku różowego grejpfruta. Stworzyli więc własny produkt w oparciu o najlepsze praktyki karbonizacji napojów. Początkowo produkowali je na własny użytek, ale okazały się tak dobre, że zaczęto je sprzedawać. Klucze do sukcesu są dwa. Pierwszy to sposób karbonizacji. Proces jest przeprowadzany w temperaturze 0,1 stopnia Celsjusza. Drugi to nadawanie smaku, wykorzystując skórki owoców zamiast miąższu. Firma rozwinęła się błyskawicznie, bo powstała w 2014 r. i w ciągu zaledwie dekady podbiła 36 krajów, w tym 13 rynków Coca-Cola HBC.

– Robimy co w naszej mocy, aby tworzyć innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które będą inspirować i zaspokajać potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Dlatego bardzo się cieszymy, że Three Cents dołącza do portfolio Coca-Cola HBC także w Polsce i możemy współpracować z wiodącą firmą w branży napojowej – mówi George Bagos, dyrektor generalny i jeden z założycieli Three Cents.

Napoje Three Cents są produkowane bez użycia konserwantów, ponieważ nie zawierają miąższu ani soku owocowego. Dzięki temu są zdrowe, a ich smak jest wyjątkowy i pobudza zmysły. Jednocześnie sposób produkcji z wykorzystaniem skórek owoców sprawia, że firma działa w duchu zero waste. Jak przyznał George Bagos podczas prezentacji, firma pozyskuje skórki powstałe po produkcji soków.

Integracja w stylu premium

Polacy coraz chętniej spędzają czas poza domem, czerpiąc wzorce z Hiszpanii i Włoch, gdzie życie towarzyskie toczy się w barach, restauracjach, kawiarniach itp. Właśnie dlatego Coca-Cola HBC działa według strategii 24/7, a więc oferuje napoje na każdą okazję. Dlatego właśnie miksery Three Cents w 10 smakach będzie można znaleźć od 1 lutego w najbardziej prestiżowych hotelach, restauracjach i koktajl barach w Warszawie oraz Krakowie, a w miarę rozwoju marki także w innych polskich miastach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Artykuł sponsorowany przez Coca-Cola HBC Polska

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl