Sieć Kaufland posiada w Polsce dokładnie 212 marketów. Dzięki nowej umowie sieci z Inpostem, operator paczkomatów będzie mógł postawić urządzenia przy każdym z nich. Dziś stoją jedynie przy 137 sklepach z czerwono-białym logo.
"Kontynuujemy strategię rozbudowy sieci paczkomatów InPost w oparciu o partnerstwa z operatorami handlowymi. Umożliwiamy tym samym naszym klientom odbiór paczek przy okazji wizyty w sklepie - jest to wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić wiele cennego czasu. Właśnie w ten sposób myślimy o rozwoju sieci paczkomatów - jesteśmy nastawieni na wygodę użytkownika” – powiedział cytowany w oficjalnym komunikacie prezes InPost Rafał Brzoska.
Stawianie paczkomatów przy marketach nie jest nowym zabiegiem InPostu – Kaufland jest czwartą siecią, z którą spółka nawiązała tego rodzaju współpracę
InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce.
W 2018 InPost dostarczył roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem paczkomatów wzrosły o 56,3 proc., a przez Kuriera InPost o 45,5 proc.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl