Inwestycje, które budują markę Polska. Zobacz, jak GAZ-SYSTEM zmienia Europę
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości energetycznej Polska konsekwentnie buduje swoją pozycję wiarygodnego i innowacyjnego partnera w Europie. Doskonałym przykładem tej drogi są działania GAZ-SYSTEMU, firmy, która od lat realizuje strategiczne inwestycje wzmacniające bezpieczeństwo energetyczne kraju i regionu.
Jak podkreśla Sławomir Hinc, prezes zarządu GAZ-SYSTEM S.A., to właśnie konsekwencja i odpowiedzialność budują markę naszego kraju. – Najcenniejszym elementem marki Polska jest wiarygodność i innowacja. Od wielu lat jesteśmy coraz bardziej wiarygodnym partnerem, tworząc nowe standardy w Unii Europejskiej i na świecie. GAZ-SYSTEM jest przykładem firmy, która realizuje strategiczne inwestycje, budując rozpoznawalność Polski w Europie.
W jaki sposób te inwestycje wzmacniają pozycję Polski jako istotnego partnera dla europejskich sąsiadów? Jak wpływają na kształtowanie wspólnego rynku gazu? Posłuchaj, co mówi Sławomir Hinc i zobacz, jak wygląda budowa marki Polska z perspektywy infrastruktury, która łączy cały kontynent.