Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Marcin Walków
Marcin Walków
|
aktualizacja

"Lotniska nie mogą na nich zarabiać". Ekspert o filozofii tanich linii lotniczych

- Filozofia tanich linii lotniczych opiera się na tym, że porty lotnicze nie mogą na nich zarabiać. Zadaniem portów jest zarabiać na tym, że pasażer kupi bilet na parking, fast track, czy wejście do saloniku biznesowego, nie na samych opłatach lotniskowych. Praktycznie wszystkie porty regionalne w Europie spotykają się z taką taktyką. W przypadku nowych lotnisk, gdzie ten ruch musi się pojawić, przewoźnicy niskobudżetowi wiedzą, że mogą sobie pozwolić na więcej w trakcie tych negocjacji - powiedział w programie Money.pl Michał Wichrowski, ekspert rynku lotniczego, współzałożyciel PMA Aviation i wykładowca WSIiZ w Rzeszowie. W takiej sytuacji jest teraz Lotnisko Warszawa-Radom, które negocjuje z tanimi liniami lotniczymi. Również szef Wizz Aira przyznał, że jego linia pojawi się w Radomiu, jeśli wynegocjuje naprawdę niskie koszty działalności. - Z niską bazą kosztową, przewoźnicy mogą zaoferować tanie bilety. A jak są tanie bilety, to pula potencjalnych...

rozwiń
infrastruktura
wideo
18
Podziel się:
KOMENTARZE
(18)
50+
rok temu
Na Radom to wiecie kto jeździ
50+
rok temu
Na Radom to .... jadą
krasula
rok temu
lotnisko zarobi na sianie z koszonej trawy
ttt
rok temu
jest wiele nie rentownych lotnisk np Świdnik. chyba kosztował więcej niż radom a przez 10 lat 2,8 miliona pasażerów. To w Radomiu przynajmniej ma jakąś szansę być zapasowym dla Okęcia.
antyklerykał
rok temu
/tanie linie/ , chwyt reklamowy , kiedy lotniskowce dyktatora USA przybędą do portu w elblągu !!!!!!!