#Moliera2iPrzyjaciele. Wspólne działanie w sieci metodą na przetrwanie
Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej konkurencji. Chce zaoferować na swojej platformie możliwość internetowej sprzedaży zamkniętym butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy.
Informacja prasowa Moliera2
Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Marka zapewnia, że nie chce wykorzystywać tej przewagi, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi. Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
- Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi Arkadiusz Młynarczyk, Bussines Development Manager z Moliera2.com. - Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodał Młynarczyk.
Chętni do współpracy mogą zgłaszać się na adres a.mlynarczyk@moliera2.com
Informacja prasowa Moliera2