Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Redakcja money.pl
|
aktualizacja

Money.pl wraca na pierwsze miejsce wśród serwisów biznesowych

Podziel się:

Money.pl po 17 miesiącach przerwy wraca na pierwsze miejsce wśród serwisów o tematyce biznesowej. W lipcu tego roku według wyników badania Mediapanel nasz serwis odwiedziło 9,9 mln użytkowników. - Nie spoczywamy na laurach. Swoją rzetelną dziennikarską pracą nadal będziemy robili wszystko, by sprostać oczekiwaniom naszych Czytelników - mówi Piotr Pilewski, Szef Obszaru Biznes i Finanse w Wirtualna Polska Media.

Money.pl wraca na pierwsze miejsce wśród serwisów biznesowych
(Money.pl, Money.pl)

Money.pl wraca na pierwsze miejsce wśród największych serwisów biznesowych w Polsce. W lipcu tego roku nasz serwis odwiedziło blisko 10 mln czytelników. Dziękujemy za to zaufanie.

Money.pl znajduje się także wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w Polsce. W 2021 r. zajęliśmy w ogólnym rankingu mediów elektronicznych nad Wisłą czwarte miejsce, a w swojej kategorii "Biznes, finanse, prawo" niezmiennie od wielu miesięcy pozostajemy wciąż numerem jeden.

- Money.pl wraca na zasłużone miejsce w zestawieniu najpopularniejszych serwisów o tematyce ekonomicznej i biznesowej. Wraca po półtorarocznej przerwie. Od wielu miesięcy jesteśmy najbardziej opiniotwórczym medium w swojej kategorii oraz zajmujemy czołowe pozycje na liście najczęściej cytowanych portali w Polsce. Te ogromne wyróżnienia motywują nas tylko do dalszej pracy według zasad, na które umówiliśmy się w zespole na początku mojej współpracy z WP. Nie spoczywamy na laurach. Swoją rzetelną dziennikarską pracą nadal będziemy robili wszystko, by sprostać oczekiwaniom naszych Czytelników. Dziękujemy Wam za zaufanie. Jest ono dla nas najwyższym priorytetem - mówi Piotr Pilewski, Szef Obszaru Biznes i Finanse w Wirtualna Polska Media.

Jak podkreśla, Money.pl ma informować, zaciekawiać, być specjalistyczny i użyteczny, odpowiadając na pytania, które zadaje sobie każdy z nas.

- W zeszłym roku wdrożyliśmy w życie strategię budowy najlepszej marki medialnej w swojej kategorii, teraz nasze działania przyniosły efekty. Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania całej redakcji - dziennikarzy specjalistów w swoich dziedzinach, którzy każdego dnia wykonują swoje obowiązki, trzymając się standardów dziennikarskich i zawodowego etosu. Tym bardziej jestem dumny z miejsca, do którego doszliśmy. Ale to tylko początek naszej drogi. Niedługo przyjdzie czas, by zrobić kolejne kroki - dodaje Piotr Pilewski.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl