Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
CHE
|

Na szczepienia i promocję wydaliśmy fortunę. Michał Dworczyk mówi o efektach

21
Podziel się:

Na promocję i akcję szczepień wydano do tej pory ponad 1 mld złotych - oznajmił w piątek szef KPRM Michał Dworczyk. Jak doprecyzował, kwota uwzględnia m.in. uruchomienie ponad sześciu tysięcy punktów szczepień.

Na szczepienia i promocję wydaliśmy fortunę. Michał Dworczyk mówi o efektach
Dworczyk: na akcję i promocję szczepień wydano do tej pory ponad 1 mld złotych (YouTube)

Pełnomocnik rządu ds. szczepień przypomniał przy okazji, że oprócz punktów szczepień populacyjnych powstało także 500 punktów szczepień powszechnych. Przedsięwzięcie objęło w sumie blisko 500 aptek oraz galerie handlowe.

Jak wyliczał Dworczyk, szczepienia rozpoczęto także w trakcie masowych imprez i w mobilnych punktach. Pierwszą taką inicjatywą była akcja "Zaszczep się w majówkę". Do tego około miliona Polaków zaszczepiło się w zakładach pracy.

Na tym jednak nie koniec. Promocja szczepień objęła także konkursy samorządowe i  kampanię telefoniczną zachęcającą do szczepień. - Zaangażowaliśmy samorządy do tego, żeby kontaktować się z każdym mieszkańcem powyżej 55. roku życia - wyjaśnia dalej szef KPRM.

Zobacz także: Tusk o szczepieniach. Jaśkowiak: polityk powinien kierować się racją stanu

Dodaj jednocześnie, że to nie koniec "telefonicznej" akcji. NFZ rozpoczął bowiem kolejny program z POZ-ami, które kontaktują się proponując szczepienia swoim pacjentom powyżej 55. roku życia.

W promocję szczepień zaangażowano także koła gospodyń wiejskich i Ochotniczą Strażą Pożarną. Rząd uruchomił również głośną loterię Narodowego programu Szczepień.

- Prowadziliśmy też dwie duże kampanie - pierwsza to była kampania edukacyjna "Szczepimy się" oraz "Ostatnia prosta" - przypomina Dworczyk. Według niego wszystkie akcje promocyjne na rzecz szczepień wydano do tej pory ponad 1 mld złotych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(21)
Mati
2 lata temu
Jak ktoś pompuje miliard w reklamę, to aż strach pomyśleć ile wpowpowali w sam produkt.
Pan Tarhei
3 lata temu
Czy dobry produkt wymaga aż takiej reklamy?
tom
3 lata temu
1 miliard wydano na promocje a przewidziano jeszcze połowe z tej kwoty czyli 1,5miliarda wyrzucone w błoto w imie czegos czego sami do konca nie rozumieja . na pewno nie jest to dobro o zdrowie Polaków
lag
3 lata temu
A ile wydano na synekury dla kolesi. Odpowiadam miliardy.
Marian
3 lata temu
A respiratory liczyłeś te zakupione od handlarza broni
...
Następna strona