Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowe możliwości dla branży RETAIL. Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store

0
Podziel się:

W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL. Wyniki badań, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i unikalne case studies zostaną zaprezentowane już 5 marca br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.

Nowe możliwości dla branży RETAIL. Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store
(Mat. prasowe)

Ideą IAB HowTo - wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska - jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się działaniami marketingowymi online.

Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL to unikatowe wydarzenie, podczas którego zajmiemy się zagadnieniem nie eksplorowanym do tej pory nigdzie indziej na taką skalę. Pokażemy, jak przenikanie się światów online i offline w codziennym życiu konsumentów finalnie wpływa na decyzje zakupowe podejmowane w punktach sprzedaży POS.

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich przedstawicieli branży retail, którym zależy na tym, aby konsumenci częściej odwiedzali ich sklepy.

Gwałtowny rozwój technologii sprawia, że coraz bardziej precyzyjnie jesteśmy w stanie określić efekt biznesowy działań w różnych kanałach komunikacji. Dotychczas jednak wyraźnie rozdzielano działania w Internecie od świata offline. Kanały digital wykorzystywane były do działań wizerunkowych lub sprzedaży w e-commerce w oparciu o strony www. W rzeczywistości jest inaczej: świat online mocno przenika się z offline - katalizatorem tego zjawiska stały się smartfony. Na konferencji pokażemy, jak zarządzający markami z obszaru retail, którym zależy na wizytach w ich sklepach czy w centrach handlowych, mogą wykorzystać niezagospodarowany dotychczas potencjał – mówi Tomasz Szulkowski, przedstawiciel Rady Programowej IAB HowTo.

Program konferencji podzielony został na pięć bloków tematycznych, w których kolejno prelegenci będą mówić o tym, jak budować sklepy przyszłości, jak definiować insighty konsumenckie oraz intencje zakupowe, jak pozyskaną wiedzę o zachowaniach w świecie offline przełożyć na efektywną kampanię online oraz jak mierzyć koszt wizyty w sklepie (CPViS). Podczas wydarzenia zarządzający markami FMCG poznają nowe narzędzia do badania konsumentów, które pozwalają na ich lepsza segmentację na bazie realnych zachowań. Wszystko to w oparciu o case studies z polskiego rynku.

W gronie prelegentów wydarzenia znajdą się zarówno przedstawiciele branży retail, jak i eksperci marketingu online, m.in. Michał Opacki (Żabka), Bartek Sobczak (Empik Group), Adam Nowak (IKEA)
, Dominika Kosińska (T-Mobile), Cezary Rogulski, Jan Krzyżanowski (OLX), Tomasz Szulkowski (ekspert mobile) Alicja Cybulska (Havas Media Group), Jakub Dębiński (Media Impact), Krzysztof Łuczak (Proxi Cloud), Carsten Frien (ROQ.AD), Tomasz Fochtman (Wavemaker).

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Sponsorzy wydarzenia: Blix, T-Mobile, ZenCard

Patronat medialni: Marketer Plus, E-commerce w Praktyce, Magazyn E-commerce, Nowa Sprzedaż, Newspoint,

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny oraz AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)