Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
CHE
|

Pepco wchodzi do internetu. "Nie uciekniemy, to konieczność"

90
Podziel się:

Firma Pepco już wkrótce przeprowadzi u siebie cyfrową rewolucję. Dyrektor operacyjny firmy wskazuje, że firma od wejścia w e-commerce nie ucieknie, a nowe rozwiązania są koniecznością wymuszoną m.in. przez pandemię.

Pepco wchodzi do internetu. "Nie uciekniemy, to konieczność"
Pepco w obliczu rewolucji. "Nie uciekniemy, to konieczność"

- Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać - mówi Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Pepco już od jakiegoś czasu wdraża rozwiązania, które umożliwią sieci budowę projektu sprzedaży w internecie. Rozwiązanie ma na celu dostosowanie się do klientów w dobie powszechnej cyfryzacji.

- Cały czas rozwijamy tą stronę naszej firmy, pracujemy nad aplikacją, a nasza komunikacja digitalowa przechodzi zmiany i szybko się rozwija - wskazuje Stańko. W jego ocenie to właśnie e-commerce pomógł wielu firmom utrzymać biznes w dobie pandemii.

Zobacz także: Nowa normalność dla branży IT: nowe horyzonty, nowe rynki i cyfrowa rewolucja

Zdaniem przedstawiciela Pepco e-commerce jest segmentem, na którym ciężko jest zarabiać firmom handlowym, dlatego testowany przez sieć model ma właśnie umożliwić zarabianie na e-sprzedaży. - Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy - konstatuje Stańko.

Jego zdaniem to właśnie łatwość zakupów jest kluczem do prawidłowego funkcjonowania e-commercu w segmencie handlowym. Jak podkreśla, przedstawiciele sieci wiedzą doskonale, że od wejścia w e-commerce się nie ucieknie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(90)
tytt
3 lata temu
Zróbcie taki sklep internetowy, żeby oferował dużo towaru a odbiór w sklepach stacjonarnych był bezpłatny. Z tego co widzę, to te marki dobrze funkcjonują, które mają te rozwiązanie, zresztą od lat znane. Dziwi mnie że niektórzy dopiero teraz na to wpadają.
ReD
3 lata temu
a oglądanie towaru, dotykanie struktury materiału, sprawdzanie czy nie ma wad, ludzie co z wami e-handel? dokąd was to zaprowadzi?
Max
3 lata temu
Kasy samoobsługowe. Internet nie dla wszystkich.
Aga86
3 lata temu
Przerypane...też tak macie, że wchodzicie do pepco po jedno ubranko, a wychodzicie z pełną reklamówą..? ;-)
Lem
3 lata temu
No fajnie, wszyscy chwalą. To ja też..
...
Następna strona