Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
Materiał partnera: ImpactCEE

PLECIONA.pl – pasja, która zmieniła się w e-biznes

0
Podziel się:

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła niemal o 1/4. Jednak gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Dzięki globalnemu programowi Mastercard Centre for Inclusive Growth oraz Fundacji Impact aż 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które nie miały wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, otrzymało dostęp do programu akceleracyjnego, który miał na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm.

PLECIONA.pl – pasja, która zmieniła się w e-biznes
(Adobe Stock)

Jedną z firm, biorących udział w programie akceleracyjnym w ramach projektu jest sklep Pleciona.pl, założony w 2013 roku przez pasjonatów wędkarstwa spinningowego. Firma zajmuje się sprzedażą specjalistycznego sprzętu wędkarskiego. Prowadzi sprzedaż w internecie oraz w sklepie stacjonarnym.

Właściciele sklepu to prawdziwi pasjonaci. Oprócz łowienia metodą spinningową i castingową, posiadają też duże doświadczenie w zakresie połowu sumów i wędkarstwa morskiego. W zimie chętnie uprawiają wędkarstwo podlodowe.

Swoją wiedzę i doświadczenie przekładają na zaangażowanie w dobór oferty sklepu. W rezultacie każdy miłośnik wędkarstwa, niezależnie, czy jest fanem wędkarstwa spinningowego, morskiego, czy innego typu znajdzie w sklepie Pleciona.pl wszystko, czego potrzebuje.

Aby rozwijać swój biznes, a zarazem dotrzeć z ofertą do jak największej liczby klientów dzielących z nimi pasję, właściciele zdecydowali się na udział w programie akceleracyjnym Mastercard.

Mastercard wsparł polski e-commerce

Program akceleracyjny, w którym wzięło udział przedsiębiorstwo Pleciona.pl, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną.

Każda z firm biorących udział w projekcie mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej.

Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth.

Artykuł został zrealizowany dzięki wsparciu z Mastercard Center for Inclusive Growth. Mastercard nie miał wpływu na jego treść.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Materiał partnera: ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)