Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

ReDI 2019 | Conference x Exbition startują już jutro w Centrum Praskim Koneser.

0
Podziel się:

Trwają ostatnie przygotowania megawydarzenia ReDI: Conference x Exhibition. To najnowocześniejszy event dla branży handlu w Polsce.

ReDI 2019 | Conference x Exbition startują już jutro w Centrum Praskim Koneser.
(materiały partnera)

Podczas dwóch dni uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami największych firm branży retail w Strefie Targowej: Samsung, SOLIX, Selectivv, GooglePAY, Goodie, Cushman & Wakefield, Metro Properties, PZN Facitity Management i wielu innych. Z kolei w Strefie Konferencyjnej uczestnicy posłuchają wybitnych ekspertów podczas dwóch konferencji tematycznych.

Tematyka pierwszej: #RETAILERS2030 skupiona została wokół przyszłości branży handlu w Polsce. Konferencję rozpocznie Keynote Speaker Mary Wallace – Retail & Consumer Behaviour SME z IBM iX. Następnie uwaga publiczności zostanie skupiona wokół nowych technologii w skutecznej lojalizacji klientów, o której opowiedzą reprezentanci Google. Tuż po ich wystąpieniu prowadząca tegoroczne ReDI przeprowadzi również wywiad z gościem specjalnym, Prezesem i założycielem Green Caffe NERO – Adamem Ringerem. To tylko początek atrakcji, które czekają na uczestników wydarzenia 29 maja. Pełną agendę pierwszego dnia ReDI można sprawdzić tutaj – zachęcamy.

Drugi dzień w Strefie Konferencyjnej to druga edycja #CenterManagementSummit. Tematyka konferencji skupiona została na zarządzaniu obiektami handlowymi, co jest prawdziwą gratką dla obecnych na ReDI Dyrektorów Centrów Handlowych, Najemców i Zarządców. 30 maja rozpoczniemy od prezentacji gościa specjalnego z zagranicy: Joosta Koomena – Head of European Public Affairs z ICSC. Tego dnia uczestnicy dowiedzą się również jak optymalizować koszty energii oraz kampanie marketingowe; prelegenci powiedzą również o trendach i bezpieczeństwie. Więcej o drugim dniu przeczytacie tutaj.

Wartości dodane płynące z bogatych agend obu spotkań to potężna dawka wiedzy, której dostarczanie i promowanie jest jednym z elementów strategii Polskiej Rady Centrów Handlowych – zrzeszających ponad 240 członków oraz 70% Zarządców nieruchomości handlowych w Polsce. Dlatego flagowe wydarzenie PRCH przeszło w tym roku metamorfozę – stowarzyszenie rozbudowało agendy obu konferencji oraz zaprosiło do współpracy ponad czterdziestu prelegentów i influencerów retail z Polski i zagranicy. Szósta edycja to przede wszystkim doskonale znana przestrzeń targowa, która służy celom networkingowym, biznesowym oraz promocyjnym. PRCH promuje dobre praktyki w branży oraz ekspertów. Dlatego szósta edycja została rozbudowana również o Strefę Rozwoju Małego Biznesu, by utorować MŚP drogę do centrów handlowych. Pamiętajmy, że wielu z dzisiejszych gigantów rynku zaczynało swój imponujący rozwój właśnie od jednej wyspy w CH lub butiku.

Już 29 maja startuje jeden z najważniejszych eventów w branży handlu. ReDI 2019 to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy zarządzają nieruchomościami handlowymi oraz kreują rozwój branży.
Wydarzenie potrwa dwa dni oraz odbędzie się w imponującej przestrzeni Praskiego Centrum Koneser.

Partnerzy merytoryczni wydarzenia: Kancelaria DENTONS, Emplate, Agencja Interaktywna JU, GooglePAY, PZN Facility Management, Goodie, SafeShopping Centers oraz Grupa EVER.

Money.pl objęło wydarzenie głównym patronatem medialnym.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera
KOMENTARZE
(0)