Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
PGO
|
aktualizacja

Robert Lewandowski będzie promował akcję Lidla. Ma "obudzić młode talenty"

81
Podziel się:

Napastnik Barcelony, kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski Robert Lewandowski będzie twarzą nowej kampanii sieci marketów spożywczych Lidl. Akcja ma rozpocząć się 5 września. Jak dowiedział się Business Insider Polska, jej celem będzie wsparcie najmłodszych w rozwijaniu swoich umiejętności i zainteresowań.

Robert Lewandowski będzie promował akcję Lidla. Ma "obudzić młode talenty"
"Lewy" twarzą akcji Lidla (Getty Images, David S. Bustamante, Michal Fludra, NurPhoto, Soccrates)

Lewandowski będzie współpracować z Lidlem

W komunikacie przesłanym serwisowi Business Insider Polska Lidl informuje o rozpoczęciu kampanii 5 września. Ogólnopolska akcja ma wesprzeć najmłodszych w rozwijaniu swoich umiejętności i zainteresowań. "Do udziału w tym szczególnym przedsięwzięciu sieć zaprosiła najbardziej rozpoznawalnego polskiego sportowca, gwiazdę piłki nożnej - Roberta Lewandowskiego. Wspólnie z nim Lidl Polska obudzi młode talenty. Szczegóły akcji zostaną ogłoszone niebawem" - przekazał Lidl.

BI Polska donosi, że zdjęcia do nowej kampanii były realizowane tuż przed dopięciem transferu "Lewego" do FC Barcelony. Klub ogłosił pozyskanie Polaka 16 lipca. Szczegóły kampanii Lidl ma przekazać 30 sierpnia.

Lidl nie jest pierwszą siecią dyskontów w Polsce, która w ramach realizacji swojej strategii marketingowej zaangażowała piłkarzy. Od 2010 r. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej współpracuje Biedronka. Obecna umowa między podmiotami obowiązuje do końca 2022 r.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(81)
Posluchaj
2 lata temu
Reklama z tymi celebrytami to jakiś żart. Przecież oni zniechęcają do zakupów. Za dużo ich wszędzie nie da się patrzeć ani słuchać jak PAN R.L belkocze i sepleni.
Koniec
2 lata temu
Dobrze ze są inne sklepy Lidl będę omijać
Marek
2 lata temu
Żałosne. Co będzie następne ? Narzędzia ogrodnicze i worki na śmieci z mikrofibry ?
So ist es
2 lata temu
Celebryta a nie piłkarz....
Dobijak
2 lata temu
Najlepiej reklama drewna bo nam potrzebne , chrust trochę słaby
...
Następna strona