Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. JCK
|

Skandal na Południowej Obwodnicy Warszawy. Zrywają asfalt na moście za 758 mln zł

380
Podziel się:

Zanosi się na wielki skandal związany z Południową Obwodnicą Warszawy. Niewiele ponad pół roku od wielkiego otwarcia most za 758 mln zł idzie do naprawy. Okazało się, że wykonawca w ramach gwarancji musi zerwać asfalt z jezdni – pisze "Super Express".

Skandal na Południowej Obwodnicy Warszawy. Zrywają asfalt na moście za 758 mln zł
"Most zostanie zwężony na tydzień, a wykonawca w ramach gwarancji dokona poprawek" (GDDKiA, Krzysztof Nalewajko)

Minister infrastruktury Andrzej Adamczyk podczas hucznego otwarcia kilkunastokilometrowego odcinka Południowej Obwodnicy Warszawy mówił, że to dowód, że w Polsce można budować najnowocześniejsze obiekty inżynieryjne na świecie.

Kilka miesięcy po tych słowach w komunikacie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad czytamy, że "most zostanie zwężony na tydzień, a wykonawca w ramach gwarancji dokona poprawek".

W poniedziałek wieczorem kierowcy stracili trzy z czterech pasów ruchu i w dodatku muszą zdjąć nogę z gazu. W miejscu zwężenia można jechać jedynie 60 km/h.

Zobacz także: "Tłuste koty" PiS. Suski: Mam dwa koty, jeden jest tłusty

Na moście pojawił się ciężki sprzęt. Robotnicy zaczęli zdzierać z jezdni asfalt. - Przeprowadziliśmy szczegółowe badania obiektu. Niestety wyniki wykazały problemy z cechami geometrycznymi warstwy ścieralnej - skomentowała w "Super Expresie" rzeczniczka GDDKiA Małgorzata Tarnowska.

Drogowcy dopatrzyli się niewidocznych gołym okiem nierówności w jezdni na długości aż 850 metrów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(380)
gimnazjalista
3 lata temu
`Minister infrastruktury Andrzej Adamczyk podczas hucznego otwarcia kilkunastokilometrowego odcinka Południowej Obwodnicy Warszawy mówił, że to dowód, że w Polsce można budować najnowocześniejsze obiekty inżynieryjne na świecie`. A wyszło jak zwykle !!.
stefan w-wa
3 lata temu
jak polacy budowali drogi w Iraku , to każda ciężarówka była badana przez przedstawiciela irackiego nadzoru . Nie te parametry , na wywózz nie na droge .
pisinieład
3 lata temu
Tak pisowcy budują drogi, które są od razu do remontu. Swoi budowali, swoi odbierali - czyli przy korycie sami swoi.
optymista
3 lata temu
Najwieksze skandale to tylko w Warszawie .To co juz nie da zamieść pod dywan a reszcie przy odrobinie szczęścia ujrzy światło dzienne po latach. Oczyszczalnia ścieków juz poszła w zapomnienie
JZM
3 lata temu
A gdzie był nadzór co miał zatwierdzać materiał na nawierzchnię. Gdzie wyniki z laboratorium. Ja bym jeszcze pociągnął do odpowiedzialności Inżyniera, który nadzoruje budowę za niedopełnienie obowiązków.
...
Następna strona