Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Blokowanie reklam w internecie coraz popularniejsze. Branża wściekła

0
Podziel się:

Co trzeci polski internauta używa programów blokujących reklamy w sieci - pisze "Rzeczpospolita".

Blokowanie reklam w internecie coraz popularniejsze. Branża wściekła
(Parlament Europejski)

Popularność aplikacji i programów, które umożliwiają zablokowanie na komputerze lub smartfonie wyświetlania reklam, rośnie na świecie w ogromnym tempie.

Polska to według badań firmy PageFair i Adobe jeden z krajów o najwyższym wskaźniku korzystania z programów blokujących wyświetlanie reklam w sieci. Używa ich aż 35 proc. internautów. Autorzy badań poświęconych adblockerom twierdzą, że ich popularność będzie się nasilać - czytamy w artykule.

Z kolei według polskiej firmy Cloud Technologies korzysta z nich na naszym rynku 7 mln ludzi.

Branża reklamowa jest podzielona, w jaki sposób rozwiązać ten problem. Część jej przedstawicieli uważa, że należy dostosować przekaz do wytrzymałości internautów, inni zaś, że trzeba zwalczać adblocki technologicznie, czyli uniemożliwiać ich działanie.

wiadomości
gospodarka
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)