Notowania

50 tys. zł za spot na dwulecie rządu. Tyle kosztowała kampania "Damy radę! #dobre2lata"

Spot z Beatą Szydło trafił do internetu i publikowany był w mediach społecznościowych w drugą rocznicę rządów PiS.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Jan Bielecki/East News)
Jarosław Kaczyński gratuluje Beacie Szydło dwóch lat rządów

Ile kosztowała jego realizacja? Dokładanie 49,2 tys. zł. – ujawnił Stanisław Tyszka publikując pismo z Kancelarii Prezes Rady Ministrów.

Ile pieniędzy z budżetu, a więc właściwie, ile zapłacili za panią premier na Facebooku zachwalającą dobre dwa lata podatnicy? Sprawę spotu postanowił zbadać poseł K'15 Stanisław Tyszka. Z prośbą o informację zwrócił się oficjalnie, poprzez poselskie zapytanie.

I dostał odpowiedź. "Całkowity koszt spotu Damy radę! # dobre2lata" z udziałem Pani Premier Bataty Szydło to 49 200,- PLN (łącznie z podatkiem VAT)" – poinformowała Beata Kempa z Kancelarii Prezes Rady Ministrów w piśmie do Marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego.

Jak możemy w nim przeczytać, "spot został zrealizowany, na podstawie koncepcji przygotowanej w Kancelarii Prezes Rady Ministrów, przez firmę zewnętrzną OPEN Group Łukasz Pereszczak, wyłonioną w trybie telefonicznego rozpoznania rynku".

Szydło podsumowuje dwa lata rządów PiS:

Tyszka pyta na swoim profilu twitterowym, gdzie opublikował odpowiedź, czy to dużo, czy mało i czy obywatele chcą takie rzeczy finansować, czy nie? Z miejsca odpisali mu internauci. Większość oczywiście uważa takie wydatki za zbędne i nie w ogóle są przeciwni finansowania posłów, ale znaleźli się i tacy, którzy bronią wydatków KPRM.

Faktem jest, że w porównaniu do wydatków podsumowujących 10 lat Polski UE, spot z Beatą Szydło był niewielki. Spot, którego muzycznym motywem przewodnim jest piosenka Beatlesów "Hey Jude" kosztował ponad 7 mln zł - o czym pisaliśmy więcej tutaj.

Być może również dlatego, że w przeciwieństwie do unijnego, ten nie trafił na antenę. Jak podało KPRM: "spot został opublikowany w sieciach społecznościowych. KPRM nie poniosła w związku z tym żadnych kosztów. Kancelaria nie przewiduje emisji spotu w mediach tj. zakupu czasu antenowego."

Tagi: szydło, wiadomości, gospodarka, najważniejsze, gospodarka polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
18-12-2017

Roberto9999Czegoś nie rozumiem. Skoro jest tak dobrze, to po co jeszcze ten spot? Chyba, że PiS chce to dobrze do głowy wbić swoim otumanionym wyborcom. Po to … Czytaj całość

18-12-2017

wrrto co to jest wobec afery Amber Gołd?

18-12-2017

KibicSpot 49 tys. a emisja 2 miliony

Rozwiń komentarze (14)