Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Oszczędzaj drukując online

0
Podziel się:

Z najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2017” Gemius Polska wynika, że aż 54 proc. Polaków robi zakupy w sieci. Przez Internet najczęściej kupujemy odzież i książki. Duży odsetek należy też do sprzętu RTV/AGD. Dlaczego, bo szybciej, wygodniej i często taniej.

Oszczędzaj drukując online

Z najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2017” Gemius Polska wynika, że aż 54 proc. Polaków robi zakupy w sieci. Przez Internet najczęściej kupujemy odzież i książki. Duży odsetek należy też do sprzętu RTV/AGD. Dlaczego, bo szybciej, wygodniej i często taniej.

Co jeszcze można zamówić przez Internet, żeby ułatwić sobie życie nie tylko prywatnie, ale i zawodowo? Przyglądnijmy się drukowi online, który można zamawiać przez Internet na tych samych zasadach, co bilety komunikacyjne, czy usługi finansowe.

Chroma.pl, najszybciej rozwijająca się drukarnia online w Polsce, uruchomiła niedawno nową odsłonę sklepu internetowego. Planując druk katalogu, ulotki, plakatu, czy wizytówek warto wejść na beta.chroma.pl. Do wyboru jest 2 mld konfiguracji katalogów, 15 milionów plakatów, 4 miliony ulotek i 2,5 miliona wizytówek. Firma oferuje również ogromny wybór kalendarzy 2018, od trójdzielnych i jednodzielnych, przez listwowane i spiralowane, po biurkowe i listkowe. Drukuje najszybciej na rynku.

Dowolny nakład – tego jeszcze nie było

Zamawianie przez stronę internetową dowolnego nakładu druku to największa rewolucja jaką proponuje Chroma klientom. Składając zlecenie na beta.chroma.pl można wprowadzić własny nakład a system natychmiast automatycznie wylicza wartość zamówienia. Znacznie przyspiesza to proces składania niestandardowych zleceń.

Elastyczna konfiguracja – zero ograniczeń

Nowa odsłona sklepu internetowego beta.chroma.pl daje możliwość praktycznie nieograniczonej konfiguracji produktów. Zamawiając druk online można wybierać z kilku milionów wzorów i uszlachetnień, jak złocenia, srebrzenia, czy lakier UV3D.

Docięcia - dowolny format w procesie zamówienia

Indywidualny wymiar ulotki czy plakatu można ustalić w procesie składania zlecenia. W serwisie beta.chroma.pl docięcia do wybranego formatu zamawia się bezpośrednio w konfiguratorze.

Inspiracje – bezpłatne wizualizacje (tzw. mock-upy)

W zakładce Inspiracje do dyspozycji użytkowników są gotowe wzory do wykorzystania (tzw. mock-upy). Na podstawienie bezpłatnych szablonów można wygenerować wizualizację przykładowej wizytówki, ulotki, czy plakatu. Ułatwia to prezentację produktów z uszlachetnieniami.

Konto firmowe – wielu użytkowników

W panelu klienta nowego serwisu beta.chroma.pl istnieje możliwość założenia konta firmowego, do którego można dodać dowolną liczbę użytkowników. Zamówienia składane przez różne osoby z tej samej firmy, będą widoczne w systemie jako wspólne i w ten sposób zostaną uwzględnione w programie rabatowym.

Mobilna strona – obsługa na urządzeniach przenośnych

Nowy serwis beta.chroma.pl przystosowany jest do korzystania na urządzeniach mobilnych: smartfonach, tabletach, laptopach. Składając zamówienie na jednym, można dodać produkt do koszyka, po czym zalogować się na innym i kontynuować zakupy.

Oszczędność czasu – atut druku online

Zamawianie druku online zdobywa coraz więcej zwolenników. Duże znaczenie ma tu oszczędność czasu. Możliwość składania zleceń druku przez Internet, przesyłania i sprawdzania poprawności plików oraz dokonywania płatności online przyspiesza proces realizacji zamówień. Do tego dostawa wydruków na drugi dzień prosto na wskazany adres znacznie ułatwia pracę. Dlatego stale zwiększa się grono klientów korzystających z usług drukarni internetowych.

Drukarnie internetowe coraz popularniejsze

W porównaniu z ubiegłymi latami można zauważyć kilka istotnych wskaźników świadczących o tym, że technologia eCommerce dobrze wpisała się w model biznesowy na rynku poligraficznym w Polsce i wszystko wskazuje na to, że będzie coraz lepiej. Wzrosła wydajność pracy i liczba zamówień przyjmowanych przez firmy za pośrednictwem drogi elektronicznej. Z raportu KPMG „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce. Edycja 2016.” wynika, że w ciągu najbliższych 2-3 lat drukarnie internetowe odegrają znaczącą rolę na polskim rynku.

Materiał we współpracy z partnerem

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)