Szkoda majątkowa
Zawiadomienie o szkodzie jest wstępną czynnością w procesie likwidacji. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie roszczenia do zakładu ubezpieczeń, w którym określona jest wysokość strat i żądanie wypłaty odszkodowania.
ZAWIADOMIENIE O SZKODZIE Dotyczy ubezpieczenia: (np. mieszkania)
- Zgłaszający:
- Dane brokera (jeżeli on zgłasza i pilotuje szkodę)
- Nazwa ubezpieczającego
- Adres ubezpieczającego
- Telefony kontaktowe
- Informacje o polisie
- Nr polisy:
- Okres ubezpieczenia:
- Data zapłacenia składki:
- Dane dotyczące powstania szkody:
- Miejsce i rozmiar szkody
- Opis zdarzenia
- Uległy zniszczeniu
- O szkodzie powiadomione zostały
Proszę o podjęcie czynności likwidacyjnych dnia .............. około godziny......... .
................................... (Miejscowość i data) |
|
................................... (podpis osoby zgłaszającej) |
|
Polub WP money na Faceboku: