Szkoda osobowa
Zawiadomienie o szkodzie jest podstawą do ubiegania się o świadczenie. O zaistniałym wypadku należy zawiadomić towarzystwo możliwie jak najszybciej.
Czasami z uwagi na różne okoliczności nie jest to możliwe bezpośrednio po wypadku - szczególnie kiedy nie korzystamy z pośrednictwa brokera. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie roszczenia do zakładu ubezpieczeń. Następuje ono po zakończeniu ewentualnej hospitalizacji i rehabilitacji. Zamieścić należy w nim informacje dotyczące okresu leczenia i danych lekarza prowadzącego. W opisie przebiegu leczenia lekarz określa stopień inwalidztwa, dalszą zdolność do wykonywania zawodu i dołącza całą dokumentację medyczną.
ZAWIADOMIENIE O SZKODZIE Dotyczy ubezpieczenia: (np. następstw nieszczęśliwych wypadków)
- Zgłaszający:
- Dane brokera (jeżeli on zgłasza i pilotuje szkodę)
- Dane ubezpieczającego:
- Adres ubezpieczającego:
- Telefony kontaktowe:
- Beneficjent (uposażony):
- Informacje o polisie:
- Nr polisy:
- Okres ubezpieczenia:
- Data zapłacenia składki:
- Dane dotyczące szkody:
- Data wypadku:
- Krótki opis wypadku:
- Rodzaj szkody doznanej przez osobę ubezpieczoną:
- Rodzaj pomocy medycznej udzielonej po wypadku:
- Informacje dodatkowe
................................... (Miejscowość i data) |
|
................................... (podpis osoby zgłaszającej) |
|
Polub money.pl na Facebook: