Trwa ładowanie...
bDScBHzF

Notowania

Iab – Wszystkie wiadomości

29.03.2021 9:26

IAB POLSKA
 / 
IAB HowTo DAYS: trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM!

Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r. eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy? Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

08.01.2021 12:08

IAB
 / 
IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.

30.09.2020 11:24

IAB
 / 
Szkolenia i doradztwo dla firm działających w sektorze komunikacji marketingowej nawet do 80% taniej

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła nabór wniosków na dofinansowanie usług rozwojowych. Poziom dofinansowania dla MMŚP sięga 80% kosztów, a objęte są nim usługi rozwojowe, które przyczynią się do podniesienia kompetencji personelu, a w konsekwencji zniwelują negatywne skutki pandemii. W obliczu zmian społeczno-gospodarczych stanowiących skutek COVID-19, właśnie teraz warto pomyśleć o zdobyciu nowych kompetencji zawodowych, które ułatwią rozwój kariery w e-marketingu. Wnioski o dofinansowanie przyjmowane są tylko do 30 listopada 2020 r.

9
08.04.2020 13:05

KORONAWIRUS
 / 
Firmy internetowe gotowe do walki z koronakryzysem. IAB apeluje do reklamodawców o niewstrzymywanie budżetów reklamowych

"Ostatnie tygodnie wyraźnie pokazały, że żyjemy w złożonym systemie naczyń połączonych, gdzie destabilizacja jednego elementu prowadzi do perturbacji w innych jego częściach" - pisze Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jak dodaje, metodą wychodzenia z kryzysu powinna być digitalizacja gospodarki. Ta nie może się jednak odbyć bez budżetów reklamowych.

23.01.2020 15:48

IAB
 / 
Jakie są koszty tworzenia materiałów branded content na YouTube?

"Millenialsi" oraz przedstawiciele tzw. "pokolenia Z" są najtrudniejszym celem przekazów reklamowych marek.

bDScBHzH
2
14.01.2020 15:56

IAB
 / 
Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników

3/4 europejskich pracodawców z branży digital wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji, a w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z najnowszego raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”.

07.01.2020 12:04

IAB
 / 
Rozmowa z Prezesem IAB Polska Włodzimierzem Schmidtem o rynku polskiej reklamy internetowej

Wywiad z Włodzimierzem Schmidtem, Prezesem IAB Polska.

2
27.11.2019 16:00

INTERNET
 / 
IAB Mixx Awards. Branża po raz 13. rozdaje nagrody najlepszym

W środę wieczorem odbywa się gala Mixx Awards, podczas której najlepsi z branży interaktywnej otrzymają nagrody i wyróżnienia. Przyznaje je cała branża zrzeszona w IAB Polska. Przed rokiem tytuł Człowieka Roku powędrował do Joanny Pawlak, prezes spółki Wirtualna Polska Media.

07.10.2019 11:05

IAB
 / 
Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu. Weź udział w 3. edycji IAB HowTo: Programmatic behind the scenes

Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? Jak umiejętnie wykorzystywać wideo – najbardziej efektywny format reklamowy w tym modelu? Jak wprowadzenie aukcji pierwszej ceny przez Google wpływa na sprzedaż i zakup reklamy w Internecie? Czy to koniec ery ciasteczek? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Programmatic behind the scenes”. Trzecia edycja wydarzenia przygotowanego przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska odbędzie się 7 listopada w Warszawie.

bDScBHzN
11.09.2019 15:07

IAB
 / 
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji

Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komunikacyjnej.

1
04.09.2019 10:51

IAB
 / 
Internet górą! Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w internecie większe od telewizyjnych

Jak wynika z najnowszego raportu z badania dotyczącego wydatków na reklamę online AdEx, realizowanego przez IAB Polska we współpracy z PwC, w pierwszym kwartale 2019 roku w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł, dzięki czemu jej wartość wzrosła o 9% w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku. Z dodatkowych analiz wspartych wynikami badania Starcom wynika także, że wydatki reklamodawców na internet stały się większe od nakładów na telewizję.

19.08.2019 12:35

IAB
 / 
IAB Polska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

IAB Polska, z inicjatywy Grupy Roboczej Programmatic, wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. Celem inicjatywy jest zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz przejrzystości w wykorzystaniu programatyczego modelu zakupu reklam na polskim rynku. Dokument określa przepisy dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, których zachęcamy do przystąpienia do inicjatywy.

08.04.2019 14:43

IAB
 / 
Re: Growth. Między innowacją a efektywnością. Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2019

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji. Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

bDScBHzO
11.03.2019 17:47

IAB
 / 
Jak bezczelność może poprawić sprzedaż?

Jak większość przedsiębiorców, w przypadku wielu usług (księgowość, sprzątanie, ochrona itp.) korzystam z zewnętrznego outsourcingu. Jestem bardzo zadowolony, uważam że w każdym z tych obszarów trafiłem na prawdziwych profesjonalistów, tym niemniej do dzisiaj pamiętam zdziwienie, które towarzyszyło mi przy przeglądaniu stron kolejnych oferentów, których propozycje chciałem rozważyć. Zdziwienie to wynikało z oczywistych (ale jak widać nie dla wszystkich) błędów komunikacyjnych z jakimi spotykałem się na stronach internetowych tychże firm. Niektóre teksty, których zadaniem było zachęcenie potencjalnego Klienta do skontaktowania się z firmą w celu otrzymania oferty, w rzeczywistości zniechęcały do współpracy!

28.11.2018 10:01

IAB
 / 
Reklama cyfrowa wciąż rośnie dwucyfrowo (IAB Polska/PwC AdEx)

W pierwszym półroczu 2018 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 300 mln zł, dzięki czemu osiągnęły wartość prawie 2,2 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 17%.

28.11.2018 9:07

IAB
 / 
RODO w opinii internautów. Badanie IAB Polska

94 % internautów deklaruje, że słyszeli o RODO. Według nich komunikaty o rozporządzeniu są potrzebne na stronach www, choć przeszkadzają. Użytkownicy nie mają konkretnych oczekiwań związanych z formą informowania ich o prawach wynikających z rozporządzenia, jednak okno wyświetlanego komunikatu zniechęca do korzystania ze stron www, wynika z raportu IAB Polska przeprowadzonego w sierpniu 2018 roku.

1
24.09.2018 16:48

IAB
 / 
IAB HowTo: Do Content Marketing Like a King 2

Jakie słowa działają w marketingu treści? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiają do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo „Do Content Marketing Like a King 2”. Najlepsze praktyki i rekomendacje zostaną zaprezentowane już 2 października br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.

4
10.09.2018 16:45

IAB
 / 
Jak zdobyć kompetencje digitalowe?

O edukacji w e-marketingu, certyfikacji umiejętności i procesie ciągłego pozyskiwania wiedzy rozmawiamy z Arturem Maciorowskim – trenerem DIMAQ i wiceprzewodniczącym Rady ds. Kompetencji przy IAB Polska.