Trwa ładowanie...
Notowania

Iab – Wszystkie wiadomości

IAB HowTo Mobile Marketing i Digital PR już w kwietniu. Sprawdź agendy konferencji i weź udział!
21.03.2022 14:12

IAB POLSKA
 / 
IAB HowTo Mobile Marketing i Digital PR już w kwietniu. Sprawdź agendy konferencji i weź udział!

Przed nami dwie całodniowe konferencje z cyklu IAB HowTo! Podczas pierwszej z nich "IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje" dowiesz się, w jaki sposób reklama mobilna może wesprzeć współczesnego marketera oraz jak należy weryfikować jej skuteczność zarówno w kampaniach mających na celu budowanie świadomości marki, jak i działaniach wymierzonych w sprzedaż tu i teraz. Natomiast w trakcie "IAB HowTo: Boost your digital PR in 2022" przekonasz się, jak zmienia się oblicze public relations i jakie konsekwencje oraz trendy klarują się na podstawie tych przemian. Spodziewaj się omówienia najciekawszych zjawisk, zagadnień i trendów obowiązujących w nowoczesnym digital PR. Wydarzenia odbędą się odpowiednio 6 i 7 kwietnia w trybie online.

IAB Europe zaskarży decyzję Belgijskiego Urzędu Ochrony Danych w sprawie TCF
14.02.2022 14:27

IAB
 / 
IAB Europe zaskarży decyzję Belgijskiego Urzędu Ochrony Danych w sprawie TCF

2 lutego 2022 r. Belgijski Urząd Ochrony Danych (APD) wydał decyzję w sprawie narzędzia Transparency & Consent Framework (TCF) zarządzanego przez IAB Europe. Jest to wynik prowadzonego przez belgijski urząd postępowania mającego na celu zbadanie zgodności funkcjonowania TCF z przepisami ochrony danych osobowych. IAB Europe zaskarży decyzję APD.

Kto zwycięży w digitalu? 68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021
08.11.2021 11:44

IAB
 / 
Kto zwycięży w digitalu? 68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards!
30.08.2021 12:10

IAB POLSKA
 / 
Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards!

Zwyciężyć w digitalu to poważne wyzwanie, dlatego wszystkim zainteresowanym udziałem w IAB MIXX Awards 2021 dajemy dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń - przedłużamy termin do 6 września do godz. 23.59.

Na jakie nowe umiejętności stawiają pracodawcy? Jak będzie wyglądała praca przyszłości? Jak przygotować się do zawodowych zmian?
24.06.2021 16:40

IAB
 / 
Na jakie nowe umiejętności stawiają pracodawcy? Jak będzie wyglądała praca przyszłości? Jak przygotować się do zawodowych zmian?

Pandemia koronawirusa bez wątpienia dynamicznie przyśpieszyła czwartą rewolucję przemysłową, związaną z rozwojem nowych technologii. Zapytaliśmy ekspertów o zmiany, które czekają rynek pracy. Czy umiejętności cyfrowe to „must-have” każdego pracownika?

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?
10.06.2021 17:36

IAB
 / 
Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

Ponad 70 prelegentów oraz 3 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak będzie wyglądał post-pandemiczny świat w odniesieniu do relacji z konsumentami, modelów biznesowych i reklamowych, zjawisk czy trendów - to bilans Forum IAB 2021. Tegoroczna edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 8-10 czerwca i przebiegła pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?.

IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji
08.01.2021 12:08

IAB
 / 
IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.

Firmy internetowe gotowe do walki z koronakryzysem. IAB apeluje do reklamodawców o niewstrzymywanie budżetów reklamowych
12
08.04.2020 13:05

KORONAWIRUS
 / 
Firmy internetowe gotowe do walki z koronakryzysem. IAB apeluje do reklamodawców o niewstrzymywanie budżetów reklamowych

"Ostatnie tygodnie wyraźnie pokazały, że żyjemy w złożonym systemie naczyń połączonych, gdzie destabilizacja jednego elementu prowadzi do perturbacji w innych jego częściach" - pisze Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jak dodaje, metodą wychodzenia z kryzysu powinna być digitalizacja gospodarki. Ta nie może się jednak odbyć bez budżetów reklamowych.

Jakie są koszty tworzenia materiałów branded content na YouTube?
23.01.2020 15:48

IAB
 / 
Jakie są koszty tworzenia materiałów branded content na YouTube?

"Millenialsi" oraz przedstawiciele tzw. "pokolenia Z" są najtrudniejszym celem przekazów reklamowych marek.

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników
2
14.01.2020 15:56

IAB
 / 
Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników

3/4 europejskich pracodawców z branży digital wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji, a w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z najnowszego raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”.

Rozmowa z Prezesem IAB Polska Włodzimierzem Schmidtem o rynku polskiej reklamy internetowej
07.01.2020 12:04

IAB
 / 
Rozmowa z Prezesem IAB Polska Włodzimierzem Schmidtem o rynku polskiej reklamy internetowej

Wywiad z Włodzimierzem Schmidtem, Prezesem IAB Polska.

IAB Mixx Awards. Branża po raz 13. rozdaje nagrody najlepszym
4
27.11.2019 16:00

INTERNET
 / 
IAB Mixx Awards. Branża po raz 13. rozdaje nagrody najlepszym

W środę wieczorem odbywa się gala Mixx Awards, podczas której najlepsi z branży interaktywnej otrzymają nagrody i wyróżnienia. Przyznaje je cała branża zrzeszona w IAB Polska. Przed rokiem tytuł Człowieka Roku powędrował do Joanny Pawlak, prezes spółki Wirtualna Polska Media.

Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu. Weź udział w 3. edycji IAB HowTo: Programmatic behind the scenes
07.10.2019 11:05

IAB
 / 
Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu. Weź udział w 3. edycji IAB HowTo: Programmatic behind the scenes

Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? Jak umiejętnie wykorzystywać wideo – najbardziej efektywny format reklamowy w tym modelu? Jak wprowadzenie aukcji pierwszej ceny przez Google wpływa na sprzedaż i zakup reklamy w Internecie? Czy to koniec ery ciasteczek? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Programmatic behind the scenes”. Trzecia edycja wydarzenia przygotowanego przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska odbędzie się 7 listopada w Warszawie.

Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji
11.09.2019 15:07

IAB
 / 
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji

Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komunikacyjnej.

Internet górą! Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w internecie większe od telewizyjnych
1
04.09.2019 10:51

IAB
 / 
Internet górą! Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w internecie większe od telewizyjnych

Jak wynika z najnowszego raportu z badania dotyczącego wydatków na reklamę online AdEx, realizowanego przez IAB Polska we współpracy z PwC, w pierwszym kwartale 2019 roku w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł, dzięki czemu jej wartość wzrosła o 9% w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku. Z dodatkowych analiz wspartych wynikami badania Starcom wynika także, że wydatki reklamodawców na internet stały się większe od nakładów na telewizję.

IAB Polska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic
19.08.2019 12:35

IAB
 / 
IAB Polska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

IAB Polska, z inicjatywy Grupy Roboczej Programmatic, wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. Celem inicjatywy jest zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz przejrzystości w wykorzystaniu programatyczego modelu zakupu reklam na polskim rynku. Dokument określa przepisy dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, których zachęcamy do przystąpienia do inicjatywy.

Re: Growth. Między innowacją a efektywnością. Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2019
08.04.2019 14:43

IAB
 / 
Re: Growth. Między innowacją a efektywnością. Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2019

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji. Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

Jak bezczelność może poprawić sprzedaż?
11.03.2019 17:47

IAB
 / 
Jak bezczelność może poprawić sprzedaż?

Jak większość przedsiębiorców, w przypadku wielu usług (księgowość, sprzątanie, ochrona itp.) korzystam z zewnętrznego outsourcingu. Jestem bardzo zadowolony, uważam że w każdym z tych obszarów trafiłem na prawdziwych profesjonalistów, tym niemniej do dzisiaj pamiętam zdziwienie, które towarzyszyło mi przy przeglądaniu stron kolejnych oferentów, których propozycje chciałem rozważyć. Zdziwienie to wynikało z oczywistych (ale jak widać nie dla wszystkich) błędów komunikacyjnych z jakimi spotykałem się na stronach internetowych tychże firm. Niektóre teksty, których zadaniem było zachęcenie potencjalnego Klienta do skontaktowania się z firmą w celu otrzymania oferty, w rzeczywistości zniechęcały do współpracy!