2015-03-26Sieci handlowe będą testowały rozwiązanie, które zmieni zakupy w tradycyjnym sklepie
(...) , ale nie wprowadziły rewolucji, jaką na rynku reklamy spowodował Google, na rynku książek Amazon a muzyki Apple. Nasza platforma ma ambicję spowodować tak duży przeskok w branży FMCG - mówi Witold Ferenc, prezes zarządu (...)2014-04-24Dziś sukces buduje się na wzajemnych korzyściach uczestników rynku
(...) , jak etyka biznesu, nie istnieje. Celem biznesmena jest przecież zysk, a zysk jest z zasady nieetyczny, bo polega na wyzysku. "Ktoś ma - to musi nie mieć ktoś". Nic bardziej błędnego. Dziś rynek swój sukces (...)2014-04-24Dziś sukces buduje się na wzajemnych korzyściach uczestników rynku
(...) biznesu, nie istnieje. Celem biznesmena jest przecież zysk, a zysk jest z zasady nieetyczny, bo polega na wyzysku. "Ktoś ma - to musi nie mieć ktoś". Nic bardziej błędnego. Dziś rynek swój sukces opiera (...)2016-11-14Strata netto 4fun Media wyniosła 0,56 mln zł w III kw. 2016 r.
(...) utrzymujemy pozycję jednego z liderów oglądalności. Dwucyfrowy wzrost przychodów (o 12%) pochodzących z reklamy telewizyjnej był możliwy zarówno dzięki stabilnym poziomom oglądalności naszego głównego kanału (...)2017-07-07Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 3-7 lipca br. BIZNES I FINANSE: RYNEK Kina: W Polsce miały 51,8 mln widzów w 2016 r (...)2014-09-19Agora otrzymała wyższą rekomendację
(...) , który może ich zdaniem pozwolić spółce na utrzymanie dominującej pozycji na polskim rynku reklamowym. Zwrócili jednocześnie uwagę na fakt, że z roku na roku Agora zmniejsza zależność wyników grupy od rynku reklamy (...)2017-05-29Konsumenci nie dość chronieni w Unii. Komisja Europejska zapowiada zmiany w prawie
(...) konsumentów w tych krajach UE jest różny - mówi jeden unijnych urzędników. Raport KE ujawnił także, że dotychczasowe przepisy ochrony konsumentów nie są dostosowane do rynku cyfrowego. I tak np. konsumenci (...)2017-03-20Serwisy bukmacherskie znikają. Rząd szykuje się do rejestru stron zakazanych
(...) Polakom możliwość obstawiania meczów czy gry w pokera. Rynek wart nawet kilka miliardów złotych dzielą natomiast legalne firmy. "Uwaga! Strona internetowa z którą podjęto próbę połączenia (...)2017-03-21Afera Amber Gold. W UOKiK nie wiedzieli, jaki to przekręt
(...) sprowadzały się do tego, że Urząd, aby je postawić i wykazać, musiałby stwierdzić, że Amber Gold jest bankiem - mówiła. Jak tłumaczyła, pierwszy zarzut dotyczył tego, że spółka w reklamach sugeruje, iż środki (...)2014-07-10Magnezowe Eldorado. Jak to możliwe, że w cywilizowanym kraju, poprzez bajki w reklamach, można naciągnąć wykształconych ludzi na ponad 3 [iWoman]
(...) Ten tekst miał odpowiedzieć na pytanie, czy warto brać suplementy magnezowe. Sprawa wydawała się istotna, bo w reklamach bezustannie bombardowani jesteśmy doniesieniami o prawdziwym magnezie (...)2016-11-03Google ogranicza wolny rynek? Kolejny etap walki giganta z Unią
(...) ułatwiających zakupy w sieci, nie objęła takich platform jak np. Amazon, przez co nie przystaje ona do rzeczywistości. Korporacja przekonuje, że rynek zakupów online jest konkurencyjny, a Google, podobnie (...)2016-12-29Rząd przyjął projekt ustawy dot. kredytów hipotecznych i o nadzorze
(...) klientów przed reklamami kredytów hipotecznych, które mogłyby wprowadzać w błąd lub budzić oczekiwania dotyczące jego dostępności lub kosztu, które nie zostaną spełnione w rzeczywistości. Informacje (...)2015-05-05Trigon DM zmienił rekomendacje dla 10 spółek
(...) rafineryjnym i drogiemu USD. Sektor TMT będzie odczuwał skutki słabości rynku reklamy i presji na ARPU w segmencie telekomunikacyjnym. Spółki informatyczne odnotują dobre wyniki, uważają analitycy. "Sezonowo (...)2014-09-29UOKiK wszczął cztery postępowania w sprawie reklam usług finansowych
(...) Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania przeciwko czterem instytucjom finansowym, podczas których sprawdzi, czy ich reklamy nie wprowadzały konsumentów w błąd (...)wstecz | 30| 31| 32| 33| 34| 35| 36| 37| 38| 39| ... +10| +25| 90 | dalej |