Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
KLIENT112 / 89.64.5.* / 2020-03-04 16:26
nie polecam sklepu RTV EURO AGD w Bydgoszczy na ul Rejewskiego ... Towar po upuście wadliwy , nieprofesjonalna obsługa nastawiona na wepchnięcie towaru klientom.
katarzyna_rytel / 2020-02-25 15:35
Totalnie nie polecam zakupów w tym sklepie. Trzy reklamacje i wszystkie odrzucone, choć nagrałam filmik z defektami zawieszania sie macbooka. UWAGA O ZGROZO DOSTAŁAM SMS Z INFO ,ŻE REKLAMACJA JEST NIE UZASADNIONA!!!! zaraz zadzwoniłam do ich serwisu i usłyszałam, że reklamacja jeszcze jest w toku. PO PROSTU .......śCI
reddy / 89.64.83.* / 2020-03-17 12:12
Mam to samo z lodówką. Mam nawet protokół podpisany przez serwis, że lodówka nie działa prawidłowo a i tak odrzucają. Ostrzegajmy wszystkich znajomych przed tą firmą
Tomek783 / 31.0.42.* / 2020-02-01 14:48
Dokładnie sprawdzajcie co jest w pudełku! W moim, zamiast opaski Honor Band 5 była druga ładowarka. Myślę, że specjalnie wypychają klientom braki no bo kto by myślał, że pracownik podaje Ci opakowanie bez produktu, który właśnie chcesz kupić. Niezwłocznie po ujawnieniu powiadomiłem RTV EURO AGD ale oni stwierdzili, że zrobili inwentaryzację i im wszystko się zgadza. No jak się ma niezgadzać, przecież braki sprzedali klientowi jako pełnowartościowy towar. Złodziej z zewnątrz nie zadałby sobie trudu włożenia drugiej ładowarki w miejsce zabranej opaski, a nawet jeśli to po co? Skąd takową by miał wziąść? Myślę, że chodzi tu o wagę urządzenia by mogło być inwentaryzowane na magazynie. Sytuacja miała miejsce w dniu 31.01.2020r. w RTV EURO AGD Galeria Galaxy w Szczecinie
karolina6272726 / 37.47.27.* / 2019-12-22 13:55
w niedziele 21.12.2019r zakupiłam lapotop firmy lenovo ,dałam pracownikowi pieczątkę firmy i nie potrafił poprawienie wypisać faktury ,na drugi dzień pojechałam do sklepu żeby zrobili korektę faktury to odprawili mnie z kwitkiem .Obsluga baznadziena /Łuków
mixs / 188.146.185.* / 2019-12-20 12:02
Firma EURO RTV AGD świadomie wprowadza w błąd klientów, co do dostawy i dostępności towaru.
Nie radzą sobie z dostawami i obsługą zamówień.
Wkurzony / 185.25.123.* / 2019-12-19 10:35
Witam, ja robiłem zakupy w tym strasznym sklepie w sobotę na kwotę 4000 tych lodówkę i telewizor. Wczoraj tj środę godz 21 dzwoni kierownik że na mojej transakcji brakuje 2500 tyś złotych. Jest to niemożliwe płaciłem gotówka pracownik przyjął gotówkę i wydał mi paragony i fakturę!!! Kierownik twierdzi że na kamerach widać jak daje mniej pieniędzy. Idę z tym na policję ! Dzisiaj miałem dostać lodówkę bo dopiero teraz mają kierowcę A kierownik twierdzi że lodówki mi nie wydadzą!!!! To jakaś kpina
Klient380 / 37.30.52.* / 2019-12-11 15:44
Witam całkowicie zgadzam się z przedmówcami, nigdy więcej niczego nie kupię w żadnym sklepie RTV EuroAGd.
Kupiłam laptop Lenovo ( swoją drogą tez odradzam to dziadostwo !!!) , po kilku mieisiącach zaczęły odpadać przyciski z klawiatury. Zgłosiłam reklamację, oczywiście uznali ze to moja wina i źle użytkowałem kalwiaturę. Pytałam jak „ właściwie „ powinnam z niej korzystać , żeby przyciski nie odpadały tego nikt mi po dzień dzisiejszy nie powiedział...
Są absolutnie bezkarni, mają gdzieś klientów bo jest ich już tak dużo jak biedronek, dlatego nie muszą, nie chcą i nie dbają o klientów.
Nie ma co „ łapać „ się na promocje, bo sprzedają wadliwy sprzęt i potem ta cała promocja okazuje się być mało fajna, jak trzeba kupić nowy.
Mariusz1973 / 5.173.177.* / 2019-12-11 09:59
Witam
Nie wiem gdzie mam napisać bo to co robi i jak działa-a raczej nie działa obsługa w Eurortv to zakrawa na kpine,skandal i że się nie wyrażę...
W sierpniu kupiłem Yanosika GTR,w październiku zaczął się psuć więc 12.10.19 oddałem do reklamacji w Katowicach 3 stawy.
po ok 3 tyg czekania-zero informacji,-zadzwoniłem na infolinię uzyskując informację że jeszcze jest w serwisie, po bodajże 16 dniach roboczych(14 jest robocze na załatwienie reklamacji poszedłem do sklepu ze skarga i reklamacją pisząc pismo.Pan uprzejmie sprawdził i okazało sie że wysłali ze swego magazynu po ponad tygodniu-twierdząc ,że to najszybszy możliwy termin!!!, dzwoniłem kilkakrotnie na infolinie-przez cały czas nie dostając info o przebiegu reklamacji poza odpowiedzią na moje pismo,że oni są tylko pośrednikiem!!!, Napisałem też do Yanosika, i tu o dziwo szybka,rzetelna reakcja i prawidłowe wzorowe podjście do klienta-to super, ale Euro to dno i kupa mułu, byłem klientem ostatnie 10 lat zostawilem tam kilkadziesiąt tysięcy,teraz będę omijał z daleka i nie popuszczę ,bo do dzis dnia nikt się nie skontaktował nie przeprosił ani nic nie zaproponował za mój stracony czas i straty moralne-nie zostawię tego i choćbyy nie wiem co pokażę im jak należy traktować klienta.Nie chciałem odbierać towaru, gdyby żona nie zrobiła tego to ... choć nicnie podpisała?-ODRADZAM EURO RTV I AGD- TO BURDEL,CHAOS,BRAK KOMPETENCJI I OLEWANIE KLIENTA Pozdrawiam mMriusz
jurek oli / 185.234.241.* / 2019-11-26 18:13
Sz.P.nigdy nic nie kupujcie w tej pseudo firmie opisywanie jak robia ludzi przez poltora miesiąca w konia jes mało przyjemne ale tyle już trwa oczekiwanie na wymiane telewizora który sprzedano mi zepsuty reklamacje uwzględniono ale efektu nadal niema i ciagle nic nie można ustalić proszę nie liczyc na pih lub biuro konsumenta omi tez maja klienta gdzies ta banda z euro jest tak obstawiona prawnikami i orzepisami ze urzędnicy tego pozal się boze państwa boja się podjąć działania uprzedzam chcesz zyc spokojnie omijaj firme eurortv agd
Patitki / 46.134.30.* / 2019-11-14 15:35
Dodam jeszcze,że ja zakupiłam uszkodzony sprzęt w Październiku 2019 roku. Uważajcie sprawdzajcie dokładnie towar najlepiej jeszcze w sklepie
patitki / 46.134.30.* / 2019-11-14 15:33
Witam,
Mam niemal identyczną sytuację z tym sklepem
Kupiłam telefon Smartphone Hammer Blade 2 jako outlet, zapewnienia sklepu, że towar jest pełnowartościowym produktem okazały się zwykłym oszustwem. Towar okazał się uszkodzony. Zaproponowano naprawę nowego zepsutego sprzętu, ja natomiast nie byłam zainteresowana zakupem towaru uszkodzonego i zażadałam ddstąpienia od umowy z powodu niezgodności towaru z umową. Sklep nie chce zmienić stanowiska, zadowolony, że bubla się pozbył
Tomek1103 / 83.21.170.* / 2019-10-05 11:53
Niestety też się rozczarowałem ...
23 września 2019 kupiłem w Toruniu w sklepie lodówkę, zapłaciłem dodatkowo za transport na określoną godzinę w piątek 27 września. Kurier przywiózł sprzęt, postawił w salonie, i jak to w przypadku takich sprzętów - zabrał starą lodówkę. Żona obejrzała z grubsza stan dostarczonej lodówki i pokwitowała odbiór. Po tym jak dotarłem do domu okazało się, że na drzwiach jest wgniecenie, może nie jest ono ogromne, ale przecież kupuję w 100% nową rzecz. tym samym dniu (piątek 27 września) zgłosiłem to bezpośrednio w sklepie. I tu , uwaga , słyszę, że muszę złożyć reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni ROBOCZYCH... Na nic tłumaczenia, że to lodówka a nie np golarka czy odtwarzacz dvd, bez których można się obejść... Kierownik sklepu bezradnie rozkłada ręce i informuje mnie, że do czasu rozpatrzenia reklamacji nie mogę używać nowej lodówki, ponieważ nie odbiorą jej ode mnie jeżeli będzie posiadała ślady używania. Decyduję, że w takim razie chciałbym ją zwrócić ale cóż, zwrócić też nie mogę, no bo przecież przed chwilą powiedziałem, że jest uszkodzona !!!
. Jak już wspomniałem starą lodôwkę oddałem kurierowi. Stan obecny ? Nowa lodówka od ośmiu dni stoi w moim salonie, bardziej jako mebel bo nie mogę jej używać, innej nie mam. W tym czasie „profesjonaliści” i tęgie głowy RTV EURO AGD rozpatrują reklamację ...

Drodzy menadżerowie tej firmy, czy tak to według Was powinno wyglądać ???
marter / 89.64.83.* / 2020-03-17 12:15
Niestety tylko droga prawna i Urząd Ochrony Konsumentów. Firma prowadzi świadomą politykę odrzucania wszelkich reklamacji i nic na to nie poradzisz. Prawdopodobnie poprawiają sobie KPI
Tomek1103 / 31.0.67.* / 2019-10-11 10:34
Uwaga ! Update
Dwa tygodnie bez lodówki i otrzymuję długo wyczekiwany list :
reklamacja została odrzucona. Podpisałeś, to teraz twój problem.

Ludzie : przestrzegam przed tą firmą !!!
Piotr766 / 89.64.5.* / 2019-06-10 22:48
Firma EURO RTV AGD świadomie wprowadza w błąd klientów, co do dostawy i dostępności towaru.
Nie radzą sobie z dostawami i obsługą zamówień.

Zakupiona została lodówka, w sklepie stacjonarnym w piątek - zaznaczono przy zakupie że towar ma być koniecznie dostarczony w sobotę. BYŁO TO DLA MNIE ISTOTNE - zwłaszcza , że chodziło o lodówkę. Był to warunek pod jakim zdecydowałem się na zakup w EURO RTV.... Kierownik sklepu w Zielonej Górze osobiście gwarantowała terminowa dostawę - dodatkowo dostawa na SOBOTĘ została OPŁACONA.

Towar nie dotarł w sobotę i po wizycie w sklepie okazało się, że był wpisany inny termin z dostawą na poniedziałek w godzinach 9-11.

Termin ten wpisano błędnie- i wszystko wskazuje na to, że świadomie - PRZECIEŻ JAK KLIENT CHCE TO POCZEKA.

Po zgłoszeniu pomyłki, kierownik sklepu poinformowała, że może oddać pieniądze – z tego co wiem zwrot trwa do 14 dni.

Kolejny termin dostawy został już przez nas zmieniony na godziny 15-17 w poniedziałek i zagwarantowano nam, że towar przyjdzie - niestety TOWAR NIE DOTARŁ.
O godzinie 18 po kilku interwencjach (najbardziej pomocna okazała się Pani Monika z DZIAŁU REKLAMACJI) zadzwonił kierowca , z informacją, że w ciągu 1,5 h dostarczy lodówkę.

LODÓWKA DOTARŁA o godzinie 20:30.

A więc zamówienie lodówki, w sklepie EURO RTV AGD oprócz dodatkowych kosztów za dostawę w sobotę, która nie została zrealizowana, kosztowało mnie dwa zmarnowane dni w oczekiwaniu na dostawę, kolejną wizytę w sklepie, i kilkanaście wykonanych telefonów – z czego tylko jeden wniósł coś do sprawy.

Po komentarzach innych kupujących widać, że nie jest to jednostkowe działanie tej firmy i w przypadku gdy nie mogą zrealizować zamówień i tak je "BIORĄ' przecież klient jak nie dostanie w terminie to POCZEKA. Należy też zapomnieć o jakimkolwiek przepraszam, a ich metoda to totalny brak informacji do tego stopnia, że poczujecie się OSZUKANI.

NIESTETY BYŁY TO OSTATNIE ZAKUPY SPRZĘTU w TEJ FIRMIE, która kiedyś miała lepsze standardy - w tej chwili jest to jakieś nieporozumienie - KOSZTEM KLIENTA.
Anna126 / 79.184.153.* / 2019-07-29 01:17
W 100% zgadzam się z "Piotr766".
Ja zakupiłam lodówkę na działkę w sklepie internetowym (działka leży ok. 80 km od Warszawy). Zamówiłam ją we wtorek z bezpłatną dostawą na piątek. Otrzymałam smsa potwierdzającego, że dostawa będzie zgodnie z planem. W związku z tym, wzięliśmy z mężem na piątek urlop i z samego rana pojechaliśmy oczekiwać transportu.
O godzinie 10:00 otrzymaliśmy telefon, że niestety lodówka nie dojedzie, ponieważ brakuje w magazynie i trzeba ją zamówić. Dostawca zaproponował, że może dostarczyć lodówkę w poniedziałek albo w środę w godzinach 11:00-21:00. Pomijam fakt, że mało realne wydaje się, że zamówiony w piątek towar można dostarczyć w poniedziałek do klienta. Poprosiliśmy o dostawę w piątek po południu albo w sobotę, aby nie tracić kolejnego dnia urlopu. Oczywiście pierwsza odpowiedź była taka, że za dostawę w określonych godzinach, a tym bardziej w sobotę musimy zapłacić! Gdyby telefon wykonali panowie dzień wcześniej nie byłoby problemu i urlop wzięlibyśmy innego dnia, ale godzinę wcześniej, to lekka przesada. Cała sytuacja trochę nas zirytowała, ale w końcu stanęło na tym, że dostawa będzie w następny piątek wieczorem.
W kolejny piątek o godz. 10.45 otrzymałam maila, że niestety dostawa nie może być możliwa, ponieważ jeden egzemplarz, który jest w magazynie jest uszkodzony i trzeba zamówić w magazynie centralnym. Oczywiście zaproponowany termin dostawy - poniedziałek cały dzień. Wygląda to trochę tak, jakby dostawcom nie chciało się w piątek wieczorem jechać poza Warszawę.
Mało powiedzieć, że to kpina z klienta.
Odradzam wszystkim.
voar / 31.11.218.* / 2019-08-07 21:20
Mam dokładnie jak wy. Trzy dni juz czekam na lodówke- zaplaciłem za ekskluzywną pore wieczorną. Codzienie tylko słysze w centrum obsługi klienta, ze nie odbieram telefonu- co jest wierutną bzdurą, bo przez trzy dni miałem tylko jedną nieodebrana rozmowe. Nie odebrałem bo nie zdazyłem, był tylko jeden sygnał i mimo ze od razu podniosłem słuchawkę rozmowa została zawieszona. Dosłownie 20 razy próbowałem oddzwonic, ale nikt nie odbierał- taki to utrudniony kontakt ma ze mną ta pożal sie boże firma. Oradzam kazdemu rozsadnemu jakiekolwiek zakupy w tej firmie
mario218 / 80.54.72.* / 2020-03-10 18:56
Zdecydowanie ostatni raz zakupy zrobione w tym pseudosklepie.chamstwo,oszukaństwo ,cwaniactwo.nie mam nawet chęci opisywac calej sytuacji bo to aż żenujące.ktoś z tymi dziadami powinien zrobić porządek
Rafał592 / 178.235.118.* / 2019-05-23 20:45
Sklep tragedia, została mi dostarczona niedziałająca lodówka.
Po ustawieniu i podłączeniu lodówki wszystko wydawało się ok, lodówka nie chodziła głośno a światełko w środku paliło się i sugerowało, że lodówka działa poprawnie.

Niestety lodówka nie chłodzi, można ją co najwyżej wykorzystać jako oświetloną szafkę. W tym momencie skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą RTV Euro AGD i tu rozpoczął się horror. Mimo iż sklep nie wywiązał się z umowy dostarczenia działającej lodówki to nie chcą jej odebrać i wymienić i odsyłają do serwisu. Który z kolei twierdzi że ma 30 dni na naprawę. Klasyczny pin-pong.

Będąc przekonani iż RTV Euro AGD to szanowany sklep i nie wciśnie nam kitu włożyliśmy do lodówki drogie leki i jedzenie, teraz wszystko to jest do wyrzucenia.

Nie polecam sklepu.
Dzwonnik / 83.23.190.* / 2019-04-09 15:56
Bardzo podobną sytuacje miałem z nawilżaczem powietrza nie polecam tego sklepu ...chce nadmienic iz towar był na reklamacji smutna rzeczywistość Eurortvagd
Gosia Szzczecin / 89.64.5.* / 2019-05-15 14:13
Ja z kolei kupiłam pralke, wykupiłam pakiet z podlaczeniem , a panowie którzy przyszli ja podlaczyc stwierdzili ze nie ma jakiejś tam części wiec pralke miałam nie sprawna , nie mowiac o tym ze wcześniej w stacjonarnym sklepie wypytałam się o wszytsko to pracownik stwierdził ze wszystkie potrzebne sprzęty będą mieli panowie instalujący pralke .... nawet ze sb srubokreta nie mieli ... musiałam prosić narzeczonego by przyjechal z innego miasta i sam mi instalowal wszystko, nie wspominając o tym ze panowie byli więcej niż chamscy ! wg nich zartowanie sb ze wyrzucą cudzego zwierzaka z 5 pietra i nic się mu nie stanie jest zabawne .... nigdy więcej nic w tym sklepie nie wezme !przestrzegam przed wykupowaniem instalacji bo to jedna wielka farsa jest za nie male pieniądze ...

Najnowsze wpisy