RobertEURO
/ 31.178.23.* / 2018-07-30 23:45
Reklamacja w RTV Euro AGD to koszmar.
Dzień 1 zakup 4 przedmiotów na kredyt w Aliaor Banku na kwotę ok. 5200 zł.
Dz. 4 transport sprzętu do domu przez sprzedawcę.
Dz. 10 suszarka Samsung nie uruchamia się 2800 zł.
Robię fotki błędów w aplikacji Samsung Smart Check i myślę sobie, że to będzie formalność.
Dz. 11 składam reklamację w sklepie w Tesco Warszawa na Fieldorfa 41, ale koniec dnia pracy więc….
Dz. 12 wysyłka reklamacji pocztą elektroniczną do kierownika sklepu (niezgodny z umową, bo dostarczony z wadą i prośba o wymianę na nowy rękojmia).
Dz. 13 telefon do kierownika, ale on nic nie wie.
Dz. 15 telefon na infolinię, ale brak reklamacji w systemie.
Dz. 16 telefon do kierownika i telefon na infolinię i w systemie pojawiła się reklamacja.
Niestety treść niezgodna z moim stanowiskiem, bo jest z tytułu gwarancji czyli niezgodnie z wolą klienta.
Zgłaszam nową reklamacje z tytułu rękojmi zgodnie z pierwotną treścią wysłaną kierownikowi sklepu.
Dz. 17-18 liczne telefony do infolinii
Dz. 19 sms do żony od nieznany numer, że będzie wizyta serwisu. A żona nie składała reklamacji tylko ja?? RODO??
Dz. 21 dzwoni serwisant SAMSUNG do żony i mówi, że ma reklamację z tytułu gwarancji i chce naprawiać. Ja dostaję słuchawkę i mówię, że to pomyłka nie chcę naprawiać sprzętu w domu i proszę go zabrać. Nic na temat, że nie udostępnię sprzętu. Po prostu nie zgadzam się na naprawę sprzętu w moim domu (remont łazienki w trakcie i małe dzieci), który przyjechał do mnie niesprawny.
Dz 22-25 liczne telefony do infolinii i emaile.
Piszę skargę do Rzecznika Konsumentów i Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dz 26 SMS od nieznany numer do żony, że reklamacja nie może być uwzględniona, bo anulowano zgłoszenie w serwisie. Nie wiem co to znaczy? Czy to decyzja i w jakiej sprawie? Moim zdaniem po terminie, bo to 15 dzień.
Dz 28 Odpowiedź email o podobnej treści więc odpisuję, że nie rozumiem co tam jest napisane więc proszę o dostarczenie formalnego pisma z wskazaniem podstawy prawnej.
Dz 31 zawożę sprzęt do sklepu i ponownie reklamuję.
Dz 45 żona znowu dostaje SMS, że reklamacja nie została uwzględniona (znowu po terminie - 15 dzień ). Akurat jechaliśmy z dziećmi na basen. Zmiana planów ląduję w sklepie TESCO Warszawa Fileldorfa 41. Kierownik nic nie wie. Dlaczego taka decyzja? Gdzie jest mój sprzęt? Nie wytrzymuję wzywam policję – uważam się za oszukanego. Posterunkowy ma pretensję, bo nie kuma czego od niego chcę. Składam trzecią czy czwartą reklamację o odstąpienie od umowy. Mam w d…e RTV EURO AGD. Jadę z rodziną na urlop.
Jeśli szukasz ekstremalnych scenariuszy to RTV EURO AGD jest w stanie Ci je zapewnić.
W innych cywilizowanych przypadkach nie polecam.