Oszukany przez TU Europa
/ 83.6.26.* / 2018-03-17 19:06
Odradzam wszystkim korzystanie z oferty TU Europa. Towarzystwo to oferuje m.in. ofertę 'przedłużonej gwarancji' pod marką uCare, która jest EWIDENTNYM NACIĄGANIEM KLIENTÓW. 'Polisy' takie do swojego sprzętu elektronicznego sprzedaje firma X-Kom, a z moich obserwacji na koszt tej polisy składa się:
1. Zysk oferujących ją firm
2. Koszt zwodzenia klienta, że ktokolwiek poważnie traktuje jego roszczenie reklamacyjne
W moim przypadku awaria drukarki UZNANA I USUNIĘTA PRZEZ PRODUCENTA w ciągu 3 dni w czasie normalnej gwarancji przez producenta wystąpiła ponownie w okresie 'przedłużonej gwarancji'. I tu zaczęły się schody - sam proces reklamacyjny ma na celu zmęczenie Klienta i zniechęcegnie go do jakichkolwiek dalszych reklamacji. Zabrano mi drukarkę na 5 tygodni, po czym wróciła z głupawą odpowiedzią, iż 'Na etapie serwisowym zdiagnozowano uszkodzenie w wyniku eksploatacji trzech tonerów (CYAN, MAGENTA, YELLOW).' To idiotyczne zdanie miało być niby powodem odrzucenia reklamacji. I UWAGA: z rozmów z owymi 'fachowcami' zorientowałem się, iż nie mają oni wielkiego pojęcia na temat sprzętu, który 'przyjmują do naprawy'.
Owym 'fachowcom' przesłałem film ilustrujący wadę, żądając, aby drukarka została naprawiona w autoryzowanym serwisie. Bez odpowiedzi pozostaje też żądanie dostarczenia (ZGODNIE Z POLISĄ) sprzętu zastępczego. Po kolejnych 2 tygodniach otrzymałem kolejne pismo oddalające reklamację, gdyż 'Podczas pobytu urządzenia w serwisie został wykonany wydruk testowy, który nie wykazał wskazywanych przez Pana nieprawidłowości'. I oto cała prawda o tych 'fachowcach': okazuje się, że przez PIĘĆ TYGODNI pobytu w serwisie wykonano JEDEN wydruk i odesłano mi drukarkę !!!!
Niestety dopiero po moich przygodach zorientowałem się ile w internecie jest skarg osób oszukanych przez ofertę duetu X-Kom/UCare czyli de facto TU Europa. Ostrzegam wszystkich przed kupowaniem jakiejkolwiek polisy w TU Europa - powyższa historia jest ewidentnym DOWODEM na to, iż cały ten biznes to JEDEN WIELKI PRZEKRĘT: reklamacja IDENTYCZNEJ WADY oczywista dla producenta jest odrzucana przez 'ubezpieczyciela', który nawet nie zadaje sobie większego trudu, aby sprawdzić istnienie wady.
Jeśli ktoś z Państwa należy do poszkodowanych przez tę ofertę proszę o kontakt na adres: proces.xkom.ucare@gmail.com. POSZUKUJĘ INNYCH POKRZYWDZONYCH w celu złożenia pozwu zbiorowego przeciw w/w firmom z nagłośnieniem sprawy w mediach. Mam też jeszcze kilka innych pomysłów na spektakularne i nagłośnione akcje, które raz na zawsze powinny ukrócić działalność oszustów.