wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneZmiany w prawie

Rękojmia i gwarancja - obowiązki sprzedawcy

Rękojmia i gwarancja - obowiązki sprzedawcy

skomentuj
Wyświetlaj:
hff / 178.56.231.* / 2011-10-29 14:53
Możesz żądać wymiany monitora na nowy z tytułu rękojmi.Nie potrzebna jest do tego gwarancja ,wystarczy niezgodność towaru z umową(Np. monitor nie włącza się jak w Twoim przypadku).Jeśli nie dostarczą Ci nowego monitora lub nie naprawią go możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy.Jeśli oddasz monitor na gwarancji ,gwarant nie musi Ci podawać czasu naprawy.W niektórych gwarancjach jest określone że możesz zrezygnować z towaru dopiero po kilku nieudanych naprawach .Nie mógłbyś więc zrezygnować z towaru z powodu długiego czasu naprawy.Rękojmia jest więc dużo bardziej dla ciebie korzystna.
J.SZ / 94.141.147.* / 2011-10-29 11:33
W takim przypadku konsument ma prawo zazadac zwrotu gotówki z tytułu rekojmi lub wymiane zepsutego sprzetu na nowy .
m.s / 79.186.161.* / 2011-10-27 21:21
Rękojmia trwa rok od kupienia rzeczy,także teoretycznie można oddać daną rzecz i zażądać gotówki jednak jeśli sprzedawca niezwłocznie naprawi rzecz bądź wymieni na nową nie musi oddawać nam pieniędzy.Rękojmia obejmuje tylko te wady ,które istniały w chwili sprzedaży.Jeżeli chodzi o gwarancję nie jest powiedziane ile czasu może maksymalnie trwać naprawa.
w.wojciechowska / 109.74.96.* / 2011-10-27 20:55
W tym przypadku można żądać zwrotu gotówki z tytułu rękojmi oraz wymienić sprzęt na nowy.
Gwarancja zaś gwarantuje nam usunięcie wady lub dostarczenie nowego sprzętu.
Możliwe jest zrezygnowanie z naprawy po długim oczekiwaniu.
w.wojciechowska / 109.74.96.* / 2011-10-27 20:55
W tym przypadku można żądać zwrotu gotówki z tytułu rękojmi oraz wymienić sprzęt na nowy.
Gwarancja zaś gwarantuje nam usunięcie wady lub dostarczenie nowego sprzętu.
Możliwe jest zrezygnowanie z naprawy po długim oczekiwaniu.
tomek.w / 77.45.61.* / 2011-10-27 14:04
Myślę ze powiniep pan oddać monitor na gwarancje w razie długiego oczekiwania na monitor poprosić o wymianę na nowy.
MartaCi... / 46.112.195.* / 2011-10-26 21:23
Moim zdaniem powinien Pan iść do tego sklepu, dać im ten monitor i żądać naprawy, wymiany na nowy baz żadnych wad lub zwrotu kosztu zakupionego produktu.
kasfew / 93.105.104.* / 2011-10-26 19:13
Jeżeli produkt nie działa to można go oddać na gwarancje, a jeśli będą go długo naprawiać to można poprosić o zastępczy monitor, albo o wymianę na nowy.
Mateusz S / 94.101.18.* / 2011-10-26 18:13
Powinien Pan dostać nowy monitor lub zwrot kosztów po okazaniu gwarancji, ponieważ wydaję mi się iż takie przypadki nie są naprawiane, to najprawdopodobniej wada serii.
Mikołaj94 / 83.23.212.* / 2011-10-25 21:34
Należy powołać się na gwarancje. Jeśli woda wynikała z nie pana winy, można domagać się nowego monitora lub naprawy.
chojnice / 79.186.207.* / 2011-10-24 18:44
wydaje sie ze mozna liczyc na zwrot pieniedzy iz, monitor nie zostal uzywany i mial wade sama w sobie o ktorej nikt nie wiedzial. wiec albo zwrot pieniedzy albo nowy towar.
Pysiak / 194.28.189.* / 2011-10-24 18:40
W tej sytuacji powinni przyjac produkt na gwarancji,jesli stwierdza ze zepsuł sie nie z pana winy..a jesli naprawa bd trwala zbyt dlugo to poprosic o zastepczy monitor badz o zwrot kotowki,
kołtowska / 83.145.188.* / 2011-10-23 21:53
moim zdaniem powinni panu przyjąć gwarancje i zdecydowanie wymienić monitor na nowy. Jeżeli popsuł się w tak krótkim czasie, to kiedy zostanie naprawiony jest wieksze prawdopodobienstwo,ze popsuje sie po raz kolejny. Myślę,że powinni panu wymienić sprzęt na nowy.
kondinio / 77.45.63.* / 2011-10-23 21:45
W takiej sytuacji powinni uwzględnic gwarancje , albo zwrot pieniędzy
kuniasta / 79.186.122.* / 2011-10-23 21:41
Według mnie pozostaje tylko gwarancja, ponieważ monitor zepsuł się po zakupie, a nie miał wady w czasie kupowania. Oczywiście może się pan ubiegać o zwrot gotówki, lub wymiany sprzętu na nowy
skomentuj

Najnowsze wpisy