Notowania

banki
18.11.2019 08:54

Fuzja Banku Millenium i eurobanku. Adamczyk spotkał się z Kotarskim, ruszyła kampania

Po przejęciu eurobanku przez Bank Millenium nazwa tego pierwszego znika z rynku. Symboliczne "połączenie mostu" ukazano w startującej właśnie kampanii reklamowej, w której spotykają się Piotr Adamczyk i Radosław Kotarski - twarze obu banków.

Podziel się
Dodaj komentarz
(bankmillennium.pl)
Ruszyła kampania wizerunkowa Banku Millenium. Po przejęciu Eurobanku (Fot: Bank Millenium / materiały prasowe)

W poniedziałek 18 listopada ruszyła kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski - czytamy w komunikacie prasowym.

- Bank Millennium i eurobank działają już pod jedną marką, jesteśmy jednym zespołem. W reklamie, w której mowa o naszej integracji, występują Piotr Adamczyk, który przez wiele lat pojawiał się w reklamach eurobanku oraz Radek Kotarski, występujący w spotach Millennium - mówi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.

- Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku - dodaje Krupińska.

Reklamę wizerunkową połączonego banku będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Obejrzyj: Mały TSUE to "dużo poważniejszy problem"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: banki, fuzja, bank millenium, eurobank, połączenie, piotr adamczyk, radosław kotarski, gospodarka, wiadomości
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
18-11-2019

jaAdamczyk ,,, słaby aktor i marny człowiek ,,,,,

18-11-2019

WytrąconyA ci Panowie, to prezesi banków? Bo to tacy ... wiarygodni... No już się pogubiłem w tej inteligencyi...

18-11-2019

ninanawet on nie jest tak głupi żeby w którymkolwiek banku który jest reklamowany wziąć kredyt

Rozwiń komentarze (9)