Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. PRC
|
aktualizacja

ING znów działa. Po 79 godzinach przywrócono system maklerski

16
Podziel się:

Po ponad trzech dobach niedostępności ING przywróciło moduły Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile - poinformował w sobotę ING Bank Śląski.

ING znów działa. Po 79 godzinach przywrócono system maklerski
(Daniel Dmitriew / Forum, RM, Daniel Dmitriew / Forum)

"W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować" - czytamy na stronie internetowej banku.

Awaria trwała ponad trzy doby. Usługi przywrócić po 79 godzinach niedostępności. Ale jak dodaje w komunikacie bank, w trakcie weekendu mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem.

"Bardzo przepraszamy za awarię. Mamy pełną świadomość sytuacji, w jakiej postawiliśmy naszych klientów. W związku z tym podjęliśmy decyzję, że do końca grudnia br. wszyscy klienci Biura Maklerskiego ING będą mogli zawierać transakcje bez prowizji maklerskiej, powołamy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji" - czytamy.

Zobacz także: Kredyt w czasie pandemii. Jest taniej niż rok temu

ING poinformowało, że udostępni na stronie banku szczegółowy raport wyjaśniający powody awarii oraz opisujący przebieg prac naprawczych. "Potrzebujemy na to kilku dni, aby dokładnie przeanalizować zaistniałą sytuację z zewnętrznym dostawcą systemu" - napisano.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(16)
WYRÓŻNIONE
toro
4 lata temu
Po takiej potężnej awarii i tak skromnej rekompensacie dla posiadaczy konta zakładam w poniedziałek konto maklerskie w konkurencyjnym d.m. *Brak słów.
xDDD
4 lata temu
może jeszcze kupony zniżowe na cebulę w biedronce poza brakiem prowizji
balajanek
4 lata temu
Problem jest szerszy. Oddajesz kasę do banku a potem się okazuje że co tydzień w weekendy nie masz do niej dostępu, bo jest jakaś "przerwa techniczna". To nie dotyczy tylko tego jednego banku ale wszystkich działających w naszym kraju. Czy ktoś się w końcu za to weźmie?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (16)
emb
4 lata temu
Ja upłynniam akcję i przechodzę do innego BM. Odpowiedzi na reklamację to jakaś kpina. Był brak dostępu do danych, brak dostępu do możliwości składania zlecenie. Rzecznik Finansowy powinien nałożyć na nich karę. Nie wiem czy KNF zajmuje się sprawą, ale podejrzewam, że jak to zwykle w naszym kraju wszystko zostanie zamiecione pod dywan.
Wer
4 lata temu
Ja nie mam u nich rachunku ale rekompensata jest niepoważna i nieodpowiedzialna. Wyobraźcie sobie że ktoś zainwestował w jakąś spółkę milion złotych, chciał zamknąć pozycję bo szło nie po jego myśli. Po trzech dniach akcje potaniały o 50% a bank zamiast mu zwrócić pół miliona, proponuje mu darmowe operacje do końca miesiąca... To jest tylko przykład ale realnie możliwy. Co byście zrobili w takim przypadku? Dla mnie zachowanie banku jest śmieszne.
Ben
4 lata temu
Outsource, chmury - to początek Armagedonu. Internet przez te chmury działa wolno mimo szybkich łączy. Wszystko teraz ładuje się, szuka po kilka sekund.
polak
4 lata temu
Może i jest taniej ,ale czasy są bardziej nie pewne ,nie wiadomo co się stanie czy po pandemi nie przyjdzie kolejna,czy nastąpi krach gospodarczy ,czy nie strace pracy bo jest większa szansa na to przez pandemie ,czy nie zawali sie rynek finansowy ,za dóżo tych ale by brać kredyt a nikt z nas nie wie co jeszcze wymyślą rządzący masoni .
Roco
4 lata temu
Holendrskie zrandardy_ i wszystko jasne.