Forum Forum finansoweBanki

Credit Agricole opinie

Credit Agricole opinie

pionek92 / 2012-05-09 09:13
Chcę sobie założyć konto studenckie i zastanwiam się nad wyborem banku, w sumie znam tylko jako tako Credit Agricole, bo moja mama ma tam konto. Co sądzicie o tym banku, warto tam zakładać rachunek czy lepiej wybrać inny bank?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Wyświetlaj:
Grażyna Lewińska / 83.23.248.* / 2016-02-18 18:08
oszuści, ukradli mi 800,00 zł wpłacone na sali w płatomacie, nie ma wpływu na konto i każą mi czekać!!!!. Złodzieje w Gdańsku przy ul Rakoczego!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Były klient / 94.254.198.* / 2016-01-18 15:53
Pracownicy niekompetentni, udzielają błędnych informacji. Zostałam wprowadzona w błąd w związku z wypłatą pieniędzy w obcej walucie z konta walutowego, pracownica wskazała JEDYN Y BANKOMAT W POLSCE, który najkorzystniej wypłaci mi pieniądze, po czym straciłam 50 euro plus prowizje. Po rozmowie z nia po fakcie SAMA napisała reklamacje, bank odmówił zwrócenia kwoty, po czym napisałam odwołanie, sytuacja miała być wyjaśniana z pracownikiem, mnie pani pracownik zapewniała, że liczy na to, że sytuacja się wyjaśni, po czym z odpowiedzi banku wynika, że nie przyznała się do swego błędu. Bank absolutnie nie jest godny polecenia, nie m ówiąc już o opłacie za sprawdzenie stanu konta w wysokości 5 zł, błędu w wydruku karty i w serwisie internetowym a także przy zgłaszaniu poprawki w błędzie w nazwisku podany powód to było zgubienie karty, choć wcale nie zginęła i pracownica wiedziała o tym. Rezygnuję z usług tego banku i będę szerzyć swą opinię na ten temat.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Malomila / 31.61.140.* / 2015-12-09 18:11
Potrzebowałam kasy i wzięłam pożyczkę. Jednak po 15 dniach miałam wpływ kasy i całą pożyczkę spławiłyscie. Pech nie zamieściłam się w 14 dniach bo mi wypadł weekend. Zadzwoniłam do banku i spytałam ile muszę jeszcze dopłacić aby rozliczyć pożyczkę i dowiedziałam się że mam wpłacić 645 zł. Myślałam że ktoś się pomylił ale nie. Okazało się że muszę zapłacić całą wartość kosztów bo to była prowizja od kredytu. A odsetki to tylko 2,60 zł.
Masakra to jest najdroższa pożyczka w Polsce.
Odradzam ten bank oszustów i naciągaczy.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Boyena / 93.105.58.* / 2016-01-15 00:56
zgadzam się to złodzieje i oszuści ,mam u nich kredyt,tak to namawiają na pożyczkę,tylko jak człowiek potrzebuje coś od nich,to robią takie utrudnienia,ze zawału można dostać,nie polecam tego banku,Najgorszy bank ,jaki istnieje.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
tenek / 195.95.235.* / 2016-05-16 19:08
Potworny bank . BYŁEM DZISIAJ(16.05.2016) W PLACÓWCE BANKOWEJ W GDAŃSKU NA ULICY SUBISŁAWA 27C/2 .DWA STANOWISKA OBSADZONE , NIKOGO Z KLIENTÓW A JA CZEKAM JAK TEN ĆMOK AZ MNIE KTÓRAŚ Z PAŃ ZAUWAŻY, NIESTETY TAKI DUŻY FACET I GO NIE WIDAĆ , WYSZEDŁEM Z NICZYM , JAK MNIE JUŻ NIE WIDAĆ PO CO TYLE CZEKAĆ .ROZUMIE JAK JEST KOLEJKA , ALE JAK NIE MA NIKOGO I CZEKAĆ , O CO TU CHODZI ?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wiwan / 2016-05-17 09:07
Gratuluję opinii o banku na podstawie wizyty w 1 z ponad 450 jego placówek.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wiwan / 2016-01-15 14:52
Najzwyklejszy przeciętny bank, w którym jestem klientem jeszcze od czasów Lukasa.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2015-12-11 17:41
Odradzam czytanie postów finansowych abnegatów.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
AhA665 / 31.61.140.* / 2015-12-12 23:06
Dlaczego
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2015-12-14 11:32
Bo niczego nie wnoszą wpisy osób, które nie mają pojęcia jakie opłaty składają się na koszt pożyczki i od czego one zależą.

Równie nieśmiertelne są wpisy 'oszukanych' przez bank, bo ich konto przestało być 'darmowe'. Tylko ta 'darmowość' nie wynikała z umowy, a z aktualnej tabeli opłat i prowizji, której niezmienności nikt przecież nie gwarantował.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
dasfsda / 78.88.249.* / 2015-11-11 22:37
Przekształcają konto sobie dowolnie i bez informowania. Zmieniają opłaty i warunki. Męczyli mnie smsami mimo, że kilkakrotnie prosiłam o zaprzestanie. Chcieli mi wciskać ciągle kredyty, mimo, ze miałam oszczędności. W końcu miałam ich dość, gdy po raz kolejny pofatygowałam się do biura i słuchałam jakiejś siksy o tym, że mi smsów nie wysyłają z reklamami, skoro zgody nie dała. No chyba ja lepiej wiem, ze wysyłają. No tak sie wkurzyłam, że konto zamknęłam. W ing od ponad roku mam lokaty i ror i nie byłam w placówce ani razu. Nie musiałam też tam nigdy dzwonić, strona www działa zawsze.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
boosterpl2 / 109.241.186.* / 2015-10-24 01:21
Ten bank to kpina totalna jesli chodzi o ekonto. Serwis www wieczorami prawie codziennie nie dziala. I tak od wielu lat. Wyrzuca blad przechodzac na karte kredytowa i tak latami mam to samo, zglaszam ale bez reakcji, prace konserwacyjne i tyle. Dobrze ze mam w innych bankach bo osiwiec by mozna. Mozliwosci interfejsu www stanely na latach 90. Odradzam totalnie, brak wersji mobilnej, nie no porazka
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
TadeuszP / 93.175.83.* / 2015-10-21 16:50
Witam.
Pragnę podzielić się z państwem curiosum, jakie spotkało mają mamę - 83-letnią, schorowaną kobietę, która jest klientką Agricole Bank.
Moja mama od kilku lat nie chodzi !!!! Niestety, nie zdążyła ustanowić pełnomocnika do kontaktów z bankiem.
Do września 2015 r to ja, korzystając z połączenia internetowego i tzw. tokena robiłem konieczne opłaty.
30 września skończyła się ważność w/w tokena i tym samym mama została odcięta od swoich funduszy !! 05 października 2015 r udałem do placówki Agricole Bank w Dąbrowie Górniczej zaopatrzony w pisemne upoważnienie od mamy, dowody osobiste, papiery z banku sięgające wstecz kilka lat oraz ..... ustną prośbę, aby ktoś z placówki banku pofatygował się w dowolnym terminie, do mieszkania mojej mamy ( 150 m od placówki !!!!!) celem potwierdzenia danych i spisania pełnomocnictwa.
Niestety zostałem potraktowany ....."z buta". Zaproponowano mi abym ( na wizytówce którą mi wręczono widnieje nazwisko : Kamila Kudełka) wysłał NIECHODZĄCĄ schorowaną kobietę do ... notariusza, gdzie odpłatnie (rencistka) mogłaby ustanowić pełnomocnika!!!
Po powrocie do domu, natychmiast skorzystałem z formularza reklamacyjnego na stronie Agricole i opisałem zdarzenie, w nadziei na szybką reakcję ..... automat odpowiedział natychmiast, informując mnie, iż odpowiedź otrzymam w przeciągu 14 dni ....... minęło 16 dni, a moja mama jest nadal pozbawiona środków do życia (o braku opłat i konsekwencjach z tym związanych nie wspomnę).
Zadzwoniłem więc na infolinię i po 35 minutach gehenny - tłumaczenie, weryfikacja, ponowne tłumaczenie, ponowna weryfikacja, doszliśmy z kobietą, która odebrała połączenie, do punktu w którym miałem wysłać sms, pod podany numer, co umożliwiło by mi (po dokończeniu procedury) dostęp do konta. Niestety aby wysłać sms musiałem się rozłączyć i zaczął się kolejny koszmar - ponowna próba połączenia z kobietą z którą rozmawiałem okazała się niemożliwa, za to kilkakrotnie łączono mnie z panami, którzy okazali się głusi (albo gorzej) na to co mówię. A niejaki Konrad Piekarski pomimo weryfikacji danych (kolejnej) z moją mamą, traktował mnie jak osobę trzecią i proponował to samo co pani z oddziału w DG - "aby mama skontaktowała się z .... notariuszem ". Na moje pytanie "dlaczego nie może do mamy przyjść ktoś z placówki banku i spisać pełnomocnictwa" usłyszałem: iż " z banku nie można wynosić żadnych urządzeń potrzebnych do tego celu" !!!! to jest nagrane !!!
Propozycja, że udostępnię im papier i długopis a nawet office na komputerze, nie odniosła skutku. Blisko godzina walenia głową w mur !!! Ponad 20 zł opłaty telefonicznej z grzecznościowego telefonu a moja mama jest nadal pozbawiona środków do życia!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 2 osoby - VesperPl, zbigniew_mirzulski.]
Marta507 / 188.146.10.* / 2016-01-28 11:23
Rozumiem, że Pani jest zdenerwowana, ale pracownicy nie narażą sie na zwolnienie dyscyplinarne za złamanie regulaminu banku. Zakładając konto , myślmy o swojej przyszłości ( ustalamy pełnomocnika, współwłaściciela, składamy dyspozycję na wypadek śmierci :)
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
iza438 / 77.87.137.* / 2016-03-09 21:32
Wystarczy zwykła życzliwość baku! Dziś byłam o coś zapytać w banku, a kobitka, nie dość że opryskliwie odpowiadała, że nie ma pojęcia dlaczego tak jest (!) to jeszcze układała sobie wizytówki podczas rozmowy ze mną.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wkurzony pracownik / 109.243.56.* / 2015-11-23 20:01
Gościu jakbyś poszedł go urzędu gminy z takim pisemnym upoważnieniem to by Cię najpierw wyśmiali a potem pogonili... Ciesz się że pracownik/pracownicy nie zadzwonili po policję bo mogli to odebrać jako jakieś wyłudzenie. Co do Twojego bulwersu na temat pracownika który nie chciał przyjść, to nie pracownik ma chodzić do klienta tylko klient ma przyjść do oddziału. Sory że to powiem ale Twoja mama nie stała się stara z dnia na dzień, można było o tym pomyśleć kilka lat temu jak była jeszcze na chodzi to śmiało mogła Cię upoważnić, nie można teraz zrzucać odpowiedzialności na pracownika za to że Ty/Twoja mama kiedyś nie pomyśleliście!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
pracownik821 / 94.254.133.* / 2015-11-23 16:31
Gościu to jest bank a nie warzywniaku, zrozum w końcu ze pracownicy nie mogą wynosić pieczątek itp rzeczy! Co do Twojej sytuacji to można było o tym pomyśleć wcześniej, wszak na tokenie jest data ważności urządzenia, co do pisemnego pełnomocnictwa od mamy to proponuję je wykorzystać w toalecie. To co gdybym przyszedł do Ciebie z kawałkiem papieru i powiedział że Mietek dał mi zgodę na buszowanie po jego koncie to udzielił byś mi wszystkich info o jego rachunku? Opamietaj się człowieku bo bank to cała masa skomplikowanych procedur a nie fundacja. Nie Twoje konto to nie dostaniesz na jego temat informacji, tyle w temacie!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
keram510 / 83.14.69.* / 2016-01-29 00:47
Jak chcą naciągnąć na pożyczkę to dają jak nie masz nawet zdolności kredytowej. kredyt spłacasz kredytem nie mając zdolności.Mam w rodzinie wzięte trzy kredyty na spłacenie kredytu babka zmarła , żyje trójka dzieci a pisma o spłate przychodzą do wnuczków.To są złodzieje obstawieni prawnikami . Jak można dać komuś kredyt w tym samym banku kto nie spłaca rat? Jest to jedno wielkie oszustwo wspomagane przez państwo.Niszczy się najbiedniejszych bo kto bierze kredyty?. Póżniej się ściga rodziny i to jest w imie prawa. Ktoś kto dał takiej osobie kredyt to sam powinien go spłacać. Zastanawiamy się jak pomóc biednym, nie okradajmy ich w imie prawa .
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
emilia251 / 109.243.48.* / 2016-01-14 17:58
Czytając odpowiedz od razu pomyślałam,że to odp. jakiegoś pracownika, ale jak kulturalnego!!!
Żenada!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
maniek403 / 87.239.173.* / 2015-10-07 07:39
co do tego banku credit-agricole,,,mam tak że negatywną opinię. NIE POLECAM, NIE KOMPETENTNI PRACOWNICY,,sami założyli mi jakieś ubezpieczenie i sfałszowali moją zgodę. Wyjaśnianie procederu trwało 0,5 roku, a zwrot ukradzionych pieniędzy prawie 0,8 roku. Nie usłyszałem nawet słowa przepraszam. Po zamknięciu konta ,nadal naliczają jakieś złodziejskie opłaty,,,;Z DALEKA OD TEGO BANKU JEŚLI CHCECIE MIEĆ SPOKÓJ
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
JacentynieJacenty / 178.36.41.* / 2015-09-14 18:24
Złodzieje i oszuści. Krótko.
Wziąłem kredyt na sprzęt RTV o wartości 850zł w jednej z sieci. Niestety właśnie w CA były raty.
Niesłychaną promocję 0% bank dawał jeżeli spłacę kredyt w mniej niż pół roku. Spłaciłem.
Przed ostatnią ratą, dzwoniłem do banku czy po wpłacie ostatniej saldo zostanie zakmnięte, czy nie ma zaległości itd. Tak, proszę wpłacić, kredyt będzie spłacony.
Parę dni po przelewie coś mnie tknęło i dzwonię czy do nich czy przelew doszedł i czy kredyt jest zakończony. I wtedy z rozbrajającym tonem zostałem poinformowany, że nie. Bo jakiś przelew im się opóźnił, nie ma przez to promocji 0% i do zapłaty jest jeszcze... 800 zł.
Złożyłem reklamację, na co bezczelnie mi odpisali, że nie zmienią zdania i proszą o zrozumienie ich stanowiska. Ja ich spłacę, ale teraz każdą ratę wpłacam tytułem "spłaty lichwiarskiego kredytu 100% wartości".
Nigdy więcej Credit Agricole.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Polihymnia / 95.49.211.* / 2015-08-12 17:42
Właśnie wynoszę się z tego banku do ing. Niestety popieram wszystkie negatywne opinie tu przeczytane, a oprócz tego dodam konkretnie - wyjątkowo niekompetentną i arogancką szefową placówki w Milanówku (szefową wiosną tego roku, może się zmieniło). Jej całkowita ignorancja kosztowała mnie 2 niepotrzebne wizyty w banku. Odradzam ten bank.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Krzysztof1981 / 90.201.189.* / 2015-08-10 22:55
Mając już wcześniejsze złe doświadczenia z bankiem skrupulatnie wypytują pracownika Credit-Agricole o opłaty i warunki konta, aż ten się zaczyna irytować moimi pytaniami. Zostaję zapewniony że przy miesięcznym wpływie 1500 nie będę ponosił opłat. Dopytałem jeszcze czy wystarczy jednorazowy wypływ czy musi to być średni miesięczny bilans na koncie.
Spełniam warunki o których jestem poinformowany. Po dwóch miesiącach zaglądam na konto i widzę, że bank naliczył opłaty na sumę 17,90.

Innym razem konsultant namówił mnie na bezpłatną kartę kredytową. Po kilkumiesiącach dzwoniłem z reklamacją o anulowanie opłat za ubezpieczenie i niezadowolony zrezygnowałem z karty.

Teraz wysyłam kolejną reklamację do francuskich kieszonkowców

"Z rozczarowaniem zauważyłem na moim koncie pojawienie się kilku nowych obciążeń które listuję poniżej w treści.
Proszę o anulowanie opłat i informację dlaczego się pojawiły ponieważ podczas ostatniej wizyty w oddziale wypytałem Państwa doradcę jakie są warunki prowadzenia konta i otrzymałem odpowiedź że przy miesięcznych wpływach 1500 zł nie będę ponosił opłat.


07-08-2015 08:17:06 Opłata za użytkowanie tokena -5.00 PLN
05-08-2015 00:32:08 Opłata -7.90 PLN
06-07-2015 13:31:22 Opłata za użytkowanie tokena -5.00 PLN"
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Arla 3 / 176.97.95.* / 2015-12-14 00:43
To jest cala orawda bo Ja tez tego doswiadczyłam
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
życzliwy klient / 109.243.56.* / 2015-11-23 20:04
Wiem że typowy polaczek umie tylko narzekać i psioczyć ale jest człowieku coś takiego jak Tabela Opłat i Prowizji, ba mało tego że jest to jeśli tylko się zmienia to jest wysyłana do klientów czy to listownie czy w formie Emaila lub w bankowości internetowej. To że jesteś eniwy i nie chce Ci się poczytać to już Twoja wina. Mówisz że pracownik Cię źle poinformował a co w sytuacji jak informował Cie o warunkach a kilka dni poźniej je zmienili?! Zacznij czytać ze zrozumieniem a nie narzekasz że ktoś Ci nie powiedział!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
HaniaDita / 94.254.242.* / 2016-03-21 12:41
Akurat pracwnik Banku nie dał mi tabel opłat, ani nie wysłał, tylko informował , pewne informacje zatajając Jak dla mnie najgorszy Bank
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wiwan / 2015-08-11 09:15
Jak w każdym innym banku- tabela opłat i prowizji nie jest ustalana do końca świata. Zmieniają się opłaty, limity z opłat zwalniające itd. Niestety wymaga to czujności. Co do zasady info o kolejnych zmianach dociera np. pocztą wewnętrzną tj. tą skojarzoną z dostępem on-line do konta.

Bezpłatność danego konta nie wynika przecież z podpisanej umowy.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wojtek 50 / 217.99.8.* / 2015-08-25 14:42
Złodzieje.w 2012 roku zostałem namówiony przez pracownicę banku w legionowie żeby zainwestować 15 kawałków na 3 lata Pani przedstawiała prodókt w samych superlatywach pokażywała symulację inwestowanych prodóktów miało być pięknie.Dzisiaj skończył się okres 3 letni i okazało się że moje pieniądze nie zarobiły nawet 5 groszy poprostu czuję się oszukany na lokacie bym miał chociaż 3% a tak to chała Nigdy więcej takiego banku po ponad 10 letnim stażu wycouję wszystkie środki i przenoszę się gdzie indziej Jest mi naprawdę smutno
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
łowca okazji / 109.243.56.* / 2015-11-23 20:06
Zostałem namówiony?! Człowieku jesteś imbecylem żeby dać się na coś namówić? A jakbym Ci powiedział żebyś mi dał te 15 tysięcy i w zamian za to obiecał ( bez gwarancji pisemnej ) że oddam Ci za rok 30 to byś mi je dał?! Jesteś głąbem skoro dajesz się tak łatwo manipulować!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wiwan / 2015-08-25 16:00
Co to wspólnego z kwestią tego, że wysokość opłat za konto i kartę do niego NIE jest częścią umowy, a wynika z AKTUALNEJ tabeli opłat i prowizji ?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Konrad T / 2015-08-03 19:38
Obsługa jest na żenującym niskim poziomie, odnoszę wrażenie że ludzie tam pracujący są z jakiejś łapanki i pracować muszą za karę. Jestem klientem tego banku od początku i wszystko jest dobrze dopóki nie wejdę do placówki. W kwietniu chciałem wybrać 'większą' ilość pieniędzy to paniusi zabrakło w kasie bo zapomniała uzupełnić(czekanie-kolejka-kierownik publicznie ją beształ że kasetki nie uzupełniła. Placówka Szczecin przy Ryneczku Kilińskiego). W Maju z kolei wpłacałem większą ilość środków w oddziale Szczecińskim przy ul. Rydla, normalnie tragedia kolejka ponad 10-osób jedne stanowisko czynne i w nim osoba która się uczy, nad nią pani z kanapką w pazłotku wygłasza swoje mądrości. A my czekamy - a spieszyło mi się. Akcja się rozkręciła gdy z tłumu oczekujących gość krzyknął że chce kredyt, od razu ocknęła się osoba z obsługi która do tej pory tępo patrzyła w monitor. Dziś po raz kolejny wyprowadzono mnie z równowagi w oddziale w Policach przy ul. Bankowej. Pani Aneta pracująca tam za karę w opryskliwo-czarujący sposób mnie spławiła bo ona nic nie może. A chodziło o to że ważność karty Płatniczej mi się kończy i nauczony ostatnim przypadkiem gdy Bank Credit Agricole nie przysłał mi jej na czas pozostawiając mnie bez możliwości pobierania i płacenia zapragnąłem odebrać ją na czas w placówce. Niestety nie można odebrać i jest się zdanym na to czy o mnie po raz kolejny nie zapomną a listonosz dostarczy na czas. Jak widać szukam oddziału gdzie zastanę uśmiech na ustach i chęć pomocy niestety do tej pory mi się to nie udało. W sumie sprostowanie udało się bo po tych wszystkich porażkach poszedłem do innego banku gdzie mile byłem zaskoczony jakością obsługi.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
nie zadowolony / 78.11.111.* / 2015-07-23 11:45
Nie polecam.

A jeżeli chodzi o konto dla firmy to szczególnie nie warto! Krótko otwarte placówki, brak doradców odpowiedzialnych za firmy, a nawet jeżeli już się taki znajdzie to "ciągle zajęty" - jak nie innym klientem, to na przerwie... Dziś doradca jest w pracy (banku), dwa dni później mimo, że się umówił z klientem na spotkanie - nie przyszedł do pracy (nikt inny w placówce nie czuł się w obowiązku poinformować o tym klienta). I tak dalej...
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Copka / 89.188.222.* / 2015-07-15 10:34
Witam, posiadałem kredyt ratalny w tym banku, po prostu porażka, brak jakiegokolwiek kontaktu, infolinia rozłącza połączenia. Brak możliwości sprawdzenia informacji o stanie kredytu. N.I.E..P.O.L.E.C.A.M
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
boosterpl / 2015-07-15 02:01
Witam, jestem posiadaczem od 8 lat konta w Credit Agricole, a takze od 2 lat konta firmowego w tym banku. Najgorszą rzeczą są częste problemy z dostepem do konta przez internet, czeste prace nad "ulepszeniami". oplaty naliczane sa bardzo niejasno. Tylko w dni robocze mozna zroibc szybki przelew. Placowki czynne krocej niz mialo to miejsce w lukas bank, o kolejkach nie wspominam, choc i tak ciut lepiej niz w PKO. Zdecydowanie odrazam ten bank i prowadzenie w nim rachunku.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Werkotka / 31.61.130.* / 2015-06-25 08:51
Odradzam wszelkie kredyty w tym banku. Mi doliczyć 1200 pln do kredytu 2000. Idę z tym do sądu bo to jest lichwiarskie zapis w umowie.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]

Najnowsze wpisy