tocheletka
/ 78.8.199.* / 2013-05-14 16:31
Dzwoniąc do jakiejkolwiek instytucji z pytaniem o coś, człowiek chce w jak najszybszym czasie uzyskać potrzebne informacje. Niestety nie w Homebroker...moim zdanie pracują tam ludzie nieodpowiedzialni, którzy nie powinni zajmować się obsługą klienta! Chciałam się dowiedzieć coś więcej na temat jednego jedynego mieszkania. Jestem ze Świdnicy i nieruchomość, która mnie zainteresowała znajduje się również w Świdnicy. Pani odpowiedzialna za nieruchomość oczywiście nic więcej na ten temat nie wiedziała, a w celu umówienia się na oglądanie mieszkania kazała mi przyjechać do Wrocławia, tam tez mogłaby przedstawić mi bardziej szczegółowe informacje na temat tejże nieruchomości...Postanowiłam więc zadzwonić do biura we Wrocławiu i dowiedzieć się czegoś więcej, tym bardziej, że sama już sobie ustaliłam (dzięki innej agencji ze Świdnicy), że ta oferta i tak jest nieaktualna, ale nadal byłam ciekawa co mi tam powiedzą. I tak, na to co powiedziałam Pani z biura, zostałam poinformowana, że u nich w bazie oferta jest aktualna, poprosiłam zatem tą Panią o zweryfikowanie tej oferty, na co ponownie powiedziała, że oferta u nich w bazie jest aktualna...po 5-minutowej rozmowie, usłyszałam to stwierdzenie jeszcze 2 razy! Stwierdziłam, że ta rozmowa brzmi jak rozmowa z automatyczną sekretarką i zakończyłam rozmowę... Z innych źródeł wiem, że nawet jak już człowiek czegoś się na temat nieruchomości, to są straszne schody przy realizacji transakcji. A nie o to chodzi w obsłudze agencji nieruchomości, więc Homebroker - zdecydowanie nie!