Forum Polityka, aktualnościŚwiat

ING zmieni swoje banki w kawiarnie. Po co?

ING zmieni swoje banki w kawiarnie. Po co?

Money.pl / 2008-08-20 16:32
Komentarze do wiadomości: ING zmieni swoje banki w kawiarnie. Po co? .
Wyświetlaj:
pem / 83.6.251.* / 2008-12-06 16:47
Miałem tam konto przez kilka lat. To był mój pierwszy poważny rachunek - wpływy z pensji (na początku trochę więcej niż średnia, potem wzrastała), zero debetów, pod koniec miesiąca kilkaset zeta salda, słowem klient ok.
Jednak od czasu próby wzięcia pierwszego kredytu na 20.000 (odmowa) zaczęły się schody - pewnie dlatego, że zacząłem przyglądać się ich działalności i zauważać wpadki. Wnioski o cokolwiek, przesłane przez sieć wsiąkały na długie tygodnie, karty kredytowej nie dostałem przez wiele miesięcy, o hipotecznym mogłem zapomnieć (w końcu 2 dychy dostałem w BPHu, kartę i hipoteczny w innym banku). Ergonomia serwisu www pozostawiała dużo do życzenia (już nie pamiętam o co chodziło, ale jak przeniosłem się do innego banku, odczułem ulgę po pierwszym zalogowaniu ;). Czarę goryczy przelało OKO (konto oszczędnościowe) z marnym oprocentowaniem i wysoką karą za drugą wypłatę w miesiącu. Przeniosłem się tam, gdzie na zwykłym RORze miałem ponad 6% bez opłat za rachunek. Podczas zamykania konta też nastąpiła porażka - przez błąd kobiety z okienka miałem zapłacić około stówy za archiwalne wyciągi, w końcu sam sobie wydrukowałem.
Nie polecam.
Chyba, że się zmienili ; )
Howard Webb / 2008-08-20 18:24 / Bywalec forum
ING to jest szczyt profesjonalizmu w Polsce, wiem dużo na ten temat!
/ 194.116.132.* / 2008-08-21 18:52
No to nic nie wiesz na ten temat...
Marian#34 / 87.205.207.* / 2008-08-20 23:19
O ile Marek Kondrat to jest szczyt aktorstwa(że przypomne jego nieśmiertlene słowa: "Czy Panowie muszą tak napier.....lać od bladego świtu"?!) to faktycznie ING to szczyt jakości usług bankowych. Wg mnie przereklamowany. Oczywiście 90 proc. ludzi kieruje się reklamą i martekingiem a nie rachunkeim ekonomicznym więc niekoniecznie trzeba się wyróżniać walorami stricte bankowymi. Polski paradox polega na tym, że przeciętny (jak dla mnie) aktor(zyna) firmuje bank który z bankowego punktu widzenia nie jest jakiś szczególnie wyjątkowy(w oddziale każdy uśmiecha się tak samo bez względu gdzie zapukamy - szczerzy zęby szeroko i mówi głośno "dzień dobry!"). I ta mieszanka jest piorunująca. No cóż - a to Polska właśnie, kraj socjalizmem i tandeciarstwem płynący !
123asd / 85.221.175.* / 2008-08-20 20:08
jak sie wydaje 2 x wiecej niz konkurencja na reklame i promocje to mozna wiecej, ale skad te pieniadze??
123asd / 85.221.175.* / 2008-08-20 20:04
jak sie wydaje na reklamę i promocje 2Xwiecej od konkurencji to mozna zrobic profesjonalnie, ale skad te pieniadze??
Zorro123 / 2008-08-20 16:32 / -
Czy ktoś będzie chodził do takich niby-kawiarni ? Czy ktoś lubi być osaczony przez product placement i jedną firmę? Czy to jest wolność?
nowaa43 / 2008-08-20 17:58 / Idalia
to jest osaczanie..
kawy ja od nich nie chcę
serdeczny / 89.77.15.* / 2008-08-20 21:09
No chyba że ta kawa i ciastka są za darmo... W końcu cóż to jest za wydatek dla tak zlodziejskiego molocha?

Najnowsze wpisy