Forum Polityka, aktualnościKraj

Karanie pijanych rowerzystów jest zgodne z konstytucją

Karanie pijanych rowerzystów jest zgodne z konstytucją

Wyświetlaj:
Johnu / 89.174.107.* / 2009-04-15 08:11
Co ciekawe TK uznał, że rowerzystów należy traktować jak kierowców. W związku z tym, jak rozumiem, niebawem bedą musieli wykupywać polisy OC:) jak kierowcy.....Chory Trybunał. Zespół sklerotyków, poza nielicznymi wyjątkami.....
sudgam / 85.222.122.* / 2009-04-14 22:50
.. mając 17 lat jechałam rowerem pod wpływem alkoholu. Szczegół, nie miałam prawa jazdy, więc mi go nie zabrali (w przeciewieństwie do mojego kolegi, który po dwóch piwach pozbył się upragnionego uprawnienia).
Mnie się dostało grzywnę, 150h prac społecznych (za nieodrabianie godzin chcieli mnie naturalnie wsadzić do więzienia), natomiast przeniesienie do szkoły oddalonej 400km od domu to już sprawka rodziców.
Dziś studiuję prawo na drugim roku.
W międzyczasie przeszło mi koło nosa kilka miłych posad - właśnie z powodu braku zaświadczenia o niekaralność.

Ta krótka historia świadczy.. ;P
No właśnie świadczy o czymś napewno.
Może; każdy z nas to groźny kryminalista (i wcale nie musi o tym wiedzieć)
T13 / 195.14.4.* / 2009-04-08 16:26
jestem PRZECIWNIKIEM podnoszenia mandatów, fotoradarów na polnych drogach i bezsęsownych zakazów, nakazów i ograniczeń. Szlak mnie trafia gdy widzę 80km na pięknej równej (a niewiele ich ) dwupasmówce, po 2 lata temu ktos nie zabrał znaku po robotach drogowych, a miesiąc temu wyrósł tam piękny dojrzały RADAR!!
Wściekam się, jak słyszę bajki, że kasa z autostrad, winiet, akcyzy na paliwo i mandatów ma iść na drogi.. gdyby tak było, to pod blokiem miałbym 10 różnych autostrad...
WIERUTNE KŁAMSWA I TYLE!!

Jeśli zaś chodzi o rowarzystów, to kara pownna zostać, bo przez takiego delikwenta, 20 tonowy TIR może być zmuszony do gwałtownego manewru i pozabijać kilkudziesięciu ludzi. Kary bym zostawił takie same.