Zz1077
/ 193.35.99.* / 2013-08-22 15:42
Kupiłem w MM tablet, który dałem w prezencie. Okazało się, że po wypakowaniu tablet nie działa. Jako ,że dając prezent byłem w innym mieście niż te w którym go kupiłem poszedłem do innego MM gdzie powiedzieli ,że mają to gdzieś bo nie kupiłem tego u nich. Zanim wróciłem tam gdzie kupiłem tablet minęły 2 tygodnie i nie mogłem już tego złomu zwrócic, oddałem na gwarancję. Mieli się skontaktować w ciągu kilku dni i poinformować so się z tabletem dzieje, nikt się nie odezwał. Poczekałem 2.5 tygodnia po czym pojechałem sie dowiedzieć co i jak, oczywiście nikt nic nie wie i skontaktują się jak się czegoś dowiedzą. Ogólnie po 3 tygodniach dostałem tablet. W końcu podłączyłem go, naładował się , działał. Jeden dzień działał, później niestety nie. Pojechałem do MM ponownie, aby mi wyjaśnili gdzie mam się zarejestrować żeby sprzęt oddać na gwarancję doorto-door. Pracownik MM spojrzał na sprzęt, na dokumenty, powiedział , że zgodnie z instrukcją z tej gwarancji mam sie zarejestrować na stronie i zgłosić tablet. Tak zrobiłem, później żadnego odzewu, nikt się nie kontaktuje. Po tygodniu bez kontaktu z ich strony ponownie pojechałem do MM , tam inny pracownik mówi , że to co mówił jego poprzednik to kompletna bzdura bo to co było załączone odnośnie gwarancji door-to-door nie jest do tego tabletu i nie wie dlaczego jego poprzednik udzielił mi takich informacji. Ten ostatni pracownik MM przyjął moje zgłoszenie na gwarancję door-to-door i je wysłał na co mam pisemne potwierdzenie. Niestety nikt się tydzień nie odzywa, po 3 dniach dzwoniłem do MM , miał się ze mną skontaktować ktoś w tej sprawie następnego dnia, jednak po kolejnych 2 dniach nikt i tak się nie skontaktował. Ponownie wybieram się do MM.