Forum Forum prawneCywilne

Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy

Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy

MichAelis / 213.199.219.* / 2007-08-23 21:43
Sprawa wyglada tak:
Kupilem TV, zepsul mi sie, oddalem go do serwisu dosc szybko wrocil do
mnie i wszystko bylo ok. W ostatnich dniach zepsulo sie dokladnie to
samo. Stwierdzilem ze za takie pieniadze nie mam zamiaru trzymac w
domu sprzetu ktory sie psuje ciagle. Poszedlem do sklepu gdzie go
kupilem i powiedzialem w swojej naiwnosci ze chce nowy TV, Pani
grzecznie wypelnila wszystkie papiery i powiedziala ze w ciagu 14 dni
otrzyma Pan sprzet. Nie minal termin jeszcze i poszedlem do sklepu i
powiedziano mi ze TV jest naprawiony. Odpowiedzialem ze przeciez
chcialem nowy i nie mozecie sobie od tak naprawic go(powolalem sie na
niezgodnosc z umowa). Ona powiedziala ze TV zostal wyslany do serwisu
i powinienem jasno okreslic ze interesuje mnie nie zgodnosc z umowa,
bo inaczej TV wysylany jest do serwisu. W koncu stanelo na tym ze
wypelnilismy formularz niezgodnosci z umowa i Pani powiedziala ze w
ciagu 14 dni dostane polecony z odpowiedzia(wiem ze maja 14 dni na
odpowiedz, a potem to juz sie zobaczy ;). I wreszcie moj problem/
nieproblem jest taki. Za pierwszym razem jak oddawalem Tv do sklepu
Pani zapisala moje dane ale niepełne tzn nie ma tam nr domu i
mieszkania. W prawie jest napisane ze jesli sprzedawca nieustosunkuje
sie do moich ządan w ciagu ww terminu to znaczy ze je uznaje. Rozumiem
ze nie majac mojego adresu nie wysla listu w terminie? Czy rozmowa
telefoniczna jest tez takim powiadomieniem? Czy musi byc ono na
papierze? No chyba ze zdobeda moj adres. Zastanawiam sie nad tym bo
boje sie ze po prostu nie uznaja moich zadan bo "cos" znowu wyniknie,
a nie otrzymanie listu bylo by dobrym rozwiazaniem.
Dzieki z gory za pomoc

Najnowsze wpisy