Forum Forum inwestycyjneFundusze

Opinie o Doradztwie Finansowym EFEKT i pytanko w sprawie III filaru w Commercial Union.

Opinie o Doradztwie Finansowym EFEKT i pytanko w sprawie III filaru w Commercial Union.

krisfour / 2006-11-14 10:47
Witam.
Jestem laikiem jeżeli chodzi o inwestowanie, ale chciałbym zacząć inwestować w fundusze inwestycyjne. Był u mnie człowiek z firmy Doradztwo Finansowe EFEKT (www.doradztwofinansowe.pl) i przedstawił ich ofertę. Miał ktos moze do czynienia z nimi lub może coś o nich powiedzieć? Nie znam tej firmy i nigdy o niej nie słyszałem, więc nie wiem czy można im zaufać. A może lepiej zacząć współpracę z jakimś innym doradztwem finansowym jak np. Expander czu Open Finance? Jeżeli tak to kogo polecacie?

Mam złe doswiadczenia z funduszem emerytalnym (III filar) w Commercial Union. Po wpłacaniu ponad 3 lata jestem nieźle w plecy. Nie zmianiałem opcji funduszu - jestem w gwarantowanym. Nie wiem czy rezygnować z tego czy może zostać na razie i zmienić opcję funduszu gwarantowanego na jakis bardziej dynamiczny. Co polecacie w tej sprawie?

Z góry dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Wyświetlaj:
Janusz G. / 89.72.153.* / 2011-02-05 01:22
Miałem 6 spotkań z doradcami raczej nie Efect-ownymi mam kolegów, którzy wpisali mnie, jako osobę do kontaktu (Cały ten szajcowny organ działa ekscytująco, ktoś długo przy tym siedział) Doradca może do was zadzwonić z 2 powodów „na ziemi” zalazł wasz numer telefonu albo za pomocą poczty pantoflowej, jeśli coś od nich weźmiecie musicie podać 10 osób, do których oni zadzwonią i się umówią na spotkanie. Oba sposoby są do bani.
Spotkanie z Panem w garniturze, który opowiada z rozkładanej zabawki dla dzieci, jaka jest historia jego firmy i dlaczego jeszcze o niej nie słyszałem można olać, chociaż ich wiek i wiedza napotno pomagają w zabawie zabawką żenada. Postraszą, że kraj upada, po czym pogłaszczą, że ich firma pomoże i muszę się szybko zdecydować.