Forum Forum inwestycyjneFundusze

Opinie o Doradztwie Finansowym EFEKT i pytanko w sprawie III filaru w Commercial Union.

Opinie o Doradztwie Finansowym EFEKT i pytanko w sprawie III filaru w Commercial Union.

krisfour / 2006-11-14 10:47
Witam.
Jestem laikiem jeżeli chodzi o inwestowanie, ale chciałbym zacząć inwestować w fundusze inwestycyjne. Był u mnie człowiek z firmy Doradztwo Finansowe EFEKT (www.doradztwofinansowe.pl) i przedstawił ich ofertę. Miał ktos moze do czynienia z nimi lub może coś o nich powiedzieć? Nie znam tej firmy i nigdy o niej nie słyszałem, więc nie wiem czy można im zaufać. A może lepiej zacząć współpracę z jakimś innym doradztwem finansowym jak np. Expander czu Open Finance? Jeżeli tak to kogo polecacie?

Mam złe doswiadczenia z funduszem emerytalnym (III filar) w Commercial Union. Po wpłacaniu ponad 3 lata jestem nieźle w plecy. Nie zmianiałem opcji funduszu - jestem w gwarantowanym. Nie wiem czy rezygnować z tego czy może zostać na razie i zmienić opcję funduszu gwarantowanego na jakis bardziej dynamiczny. Co polecacie w tej sprawie?

Z góry dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Wyświetlaj:
Jankiel221 / 81.190.219.* / 2009-11-12 01:05
Uważajcie na liczne wpisy pracowników Efektu od wizerunku. Po wpisaniu w Google EFEKT wyszukiwarka znajdzie wam dziesiątki stron wypozycjonowanych na słowo "Efekt" aby zakryć fora i inne miejsca gdzie ludzie piszą prawdę o manipulacjach jakie stosuje się na nowych pracownikach. Firma to typowo piramidka szczęścia bazuje na ogromnej rotacji pracowników. Każdemu nowemu pracownikowi każe się zaczynać szukania pracowników wśród znajomych i rodziny...
grzegorz77 / 2009-05-15 10:46