niezadowolony klient POLBANKU
/ 85.222.86.* / 2009-01-16 19:21
Witam wszystkich.
Od ok. czterech miesięcy próbuję zrefinansować kredyt hipoteczny, zaciągnięty w POLBANKU.
W każdym banku uzyskuję informację, iż kredytu nie da zrefinansować ponieważ POLBANK nie ma rachunku wewnętrznego na który miała by nastąpić wcześniejsza spłata kredytu. Polbank w opinii bankowej podaje tylko nr. rachunku bieżącego z którego są pobierane środki na spłatę rat.
Według procedur polbanku wcześniejsza spłata kredytu wygląda następująco :
1. Bank przelewa środki na mój rachunek bieżący do obsługi kredytu, do którego mam dostęp i możliwość zarządzania nimi.
2. Po wpłynięciu środków składam dyspozycję o całkowite rozliczenie kredytu.
3. Do czternastu dni otrzymuję zaświadczenie o całkowitej spłacie kredytu.
Czyli refinansowanie NIEMOŻLIWE, żadne podania, prośby, reklamacje, skargi do centrali i władz polbanku nie przynoszą efektów. Nie ma możliwości zablokowania czy zmiany konta, do momentu rozliczenia kredytu zawsze będę miał dostęp do środków wpływających na nie. Czy to oznacza że będę związany z POLBANKIEM do końca trwania umowy ?
Polbank nie podlega pod KNF
Proszę o pomoc, jak się wyrwać ze szpon tego banku.