Poszkodowany123
/ 94.72.115.* / 2012-01-17 22:04
W listopadzie 2011 roku kupiłem na Allegro drzwi do samochodu. Niestety paczkę dostarczyła firma UPS. Drzwi okazały się poważnie uszkodzone, konieczne było ich malowanie, koszt 600zł. Złożyłem reklamacje zgodnie z instrukcjami pani na infolinii. Dostałem od sprzedającego zrzeczenie się przesyłki. Wysłałem reklamację i dostałem potwierdzenie że została przyjęta 2.12.2012. 13 stycznia dowiedziałem się że nic się nie dzieje z reklamacją, nie została rozpatrzona, napisałem pismo z prośbą o ponaglenie i że ustawowo termin 30 dni na odpowiedź minął. 17.01.2012 dostałem odpowiedź że UPS tylko świadczył usługę i nie jest sprzedawca więc nie podlega pod ustawę i nie obowiązuję ich 30 dni na reklamacje. Jak się do tego odnieść ?